اخبار داغ

تاکنون مورد مشکوکی از کرونا در مراکز وابسته به بهزیستی استان گزارش نشده است

تاکنون مورد مشکوکی از کرونا در مراکز وابسته به بهزیستی استان گزارش نشده است
حمیدرضا الوند با بیان اینکه تاکنون مورد مشکوکی از بیماری کرونا در مراکز روزانه و شبانه وابسته به بهزیستی گزارش نشده است گفت: علاوه بر مهدکودک‌ها مراکز روزانه آموزشی توانبخشی استان همدان تا پایان هفته تعطیل است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مدیر کل بهزیستی استان همدان در گفتگو با خبرنگار عصر همدان؛ در خصوص تمهیدات عدم شیوع ویروس کرونا در مراکز روزانه و شبانه بهزیستی اظهار کرد: مورد مشکوکی از بیماری کرونا در مراکز روزانه و شبانه وابسته به بهزیستی استان همدان تاکنون گزارش نشده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصر همدان,

وی افزود: یک اتاق قرنطینه برای هر مرکز شبانه و روزانه در صورت مشاهده ویروس کرونا و یک بیمارستان با همکاری دانشگاه علوم پزشکی برای این مورد پیش‌بینی و آماده شده است.

,

الوند در خصوص تمهیدات بهزیستی برای فراهم کردن ماسک و محلول‌های ضد عفونی برای مراکز شبانه‌روزی خاطرنشان کرد: بهزیستی استان به ازای هر نفر مبلغ 30 هزار تومان به حساب این مراکز برای خرید ماسک ، دستکش یکبار مصرف و لوازم بهداشتی دیگر واریز کرده است.

,

وی با بیان اینکه تا پایان هفته همه مهدکودک‌های استان به دلیل عدم شیوع ویروس کرونا تعطیل شده است، تصریح کرد: مراکز روزانه آموزشی توانبخشی نیز تا پایان این هفته تعطیل است.

,

الوند با بیان اینکه هیچگونه کمبود وسایل بهداشتی در مراکز زیرنظر بهزیستی وجود ندارد، بیان کرد: در صورت کمبود هر وسیله بهداشتی سازمان بهزیستی از طریق دانشگاه علوم پزشکی اقدام می‌کند.

,

مدیر کل بهزیستی استان همدان ادامه داد: مراکز نگهداری روزانه و شبانه موظف شده اند تا اطلاع ثانوی از پذیرش موارد جدید به مراکز خودداری کنند تا احتمال پخش ویروس کرونا در این مراکز به صفر برسد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه