اخبار داغ

مدیر کل مدیریت بحران استان کردستان:

دانشگاه‌ها و مدارس کردستان تا پایان هفته تعطیل است

دانشگاه‌ها و مدارس کردستان تا پایان هفته تعطیل است
مدیر کل مدیریت بحران استان کردستان گفت: به منظور پیشگیری از شیوه ویروس کرونا و حفظ سلامت دانش آموزان و دانشجویان و کادرهای آموزشی، دانشگاه‌ها، مراکز آموزش عالی و مدارس مقاطع مختلف تحصیلی این استان تا پایان هفته جاری تعطیل است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از کردتودی، محمد فلاحی اظهار داشت: به منظور حفظ سلامت دانشجویان و دانش آموزان و ضدعفونی کردن کلاس‌ها، تمام دانشگاه‌ها، مراکز آموزش عالی و مدارس ابتدایی، پیش دبستانی، متوسطه اول و دوم و هنرستان های فنی حرفه ای کردستان تا پایان هفته تعطیل اعلام شده ولی کادر اداری می بایست در محل کار خود در این ایام حضور داشته باشند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کردتودی, کردتودی,

وی با بیان اینکه تاکنون هیچ موردی از ابتلای کسی در استان کردستان به ویروس کرونا گزارش نشده ولی همه مراکز درمانی برای ارائه خدمات به بیماران احتمالی آماده هستند، افزود: تصمیم تعطیلی مراکز آموزشی از ستاد مدیریت بحران استان گردستان اتخاذ و اجرایی شده است.

,

گفتنی است؛ امروز نیز مدارس مقاطع مختلف تحصیلی و برخی دانشگاه های کردستان تعطیل اعلام شده بود که با این مصوبه مدیریت بحران، تا آخر هفته جاری همه این مرکز آموزشی تعطیل هستند ضمن اینکه برساس تصمیم مسوولان، هیچ برنامه فرهنگی و اجتماعی نیز در استان کردستان برگزار نخواهد شد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه