اخبار داغ

رئیس شبکه بهداشت و درمان بروجرد:

استفاده از ماسک برای عموم مردم نیاز نیست

استفاده از ماسک برای عموم مردم نیاز نیست
رئیس شبکه بهداشت و درمان بروجرد گفت: استفاده از ماسک برای عموم مردم توصیه نمی شود بلکه برای افراد در معرض خطر و افراد مشکوک ضروری است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمد کاکاوند در گفت و گو با خبرنگار سفیر افلاک اظهار داشت: رعایت بهداشت فردی و عدم حضور در مکان های عمومی سبب می شود تا افراد به کرونا مبتلا نشوند که ضروری است از دست دادن، روبوسی، قرار گرفتن در مکان های شلوغ و عمومی خودداری کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیر افلاک,

وی افزود: خطر کرونا کمتر از آنفلوآنزا بوده و جای هیچگونه هراس و نگرانی وجود ندارد تنها ضروری است که بهداشت فردی و نکات بهداشتی به دقت رعایت شود.

,

رئیس شبکه بهداشت و درمان بروجرد با اشاره به استفاده از ماسک عنوان کرد: استفاده از ماسک برای عموم مردم توصیه نمی شود و ماسک زدن افراد لزومی ندارد و استفاده از ماسک برای افراد در معرض خطر و افراد مشکوک ضروری است.

,

وی خاطر نشان کرد: در صورت مشکوک بودن افراد به کرونا سریعا بستری و تحت مراقبت قرار می گیرند و آزمایشات مورد نظر انجام می شود.

,

کاکاوند بیان کرد: اقدامات لازم در این رابطه در نظر گرفته شده و در مجموع بهترین راه در امان ماندن از کرونا، رعایت بهداشت فردی و عدم حضور در مکان های عمومی است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه