اخبار داغ

مدیرکل امور کتابخانه‌های عمومی:

تصمیم‌گیری در مورد کتابخانه مرکزی زنجان به هفته آینده موکول شد

تصمیم‌گیری در مورد کتابخانه مرکزی زنجان به هفته آینده موکول شد
مدیرکل امور کتابخانه‌های عمومی استان زنجان گفت: تصمیم‌گیری در مورد واگذاری کتابخانه مرکزی زنجان به شهرداری به هفته آینده موکول شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ امیرعلی نیک‌بخش امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار موج رسا؛ اظهار داشت: کارگروه کتابخانه مرکزی در زنجان برای تعیین تکلیف واگذاری ساخت کتابخانه مرکزی زنجان برگزار نشده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا,

وی از واگذاری ساخت کتابخانه مرکزی زنجان به شهرداری زنجان در صورت توافق خبرداد و گفت: شرایط مورد نظر باید مورد توجه در ساخت این کتابخانه باشد.

,

این مسئول با بیان اینکه می‌توان از حجم زیربنای این کتابخانه به شرطی که آسیبی به قسمت‌های مختلف کتابخانه وارد نشود، کم کرد، افزود: پیشنهاد امور کتابخانه‌ها به شهردرای ارائه می‌شود.

,

مدیرکل امور کتابخانه‌های عمومی استان زنجان با اشاره به اینکه تا کنون 3.5 میلیارد تومان برای احداث این کتابخانه هزینه شده است، ادامه داد: این کتابخانه دارای پیشرف فیزیکی 23 درصدی است.

,

نیک بخش بیان داشت: این کتابخانه نیاز استان را برطرف کرده و می‌تواند علاقه‌مندان بسیاری را جذب کرده و خدمات‌رسانی کند.

,

وی با بیان اینکه احداث این کتابخانه برای استان ضروری است، ادامه داد: در صورت ورود شهرداری این کتابخانه احداث و در اختیار مردم کتاب دوست قرار می‌گیرد.

,

این مسئول افزود: هفته آینده کارگروه بین شهرداری و کتابخانه عمومی برگزار و تصمیمات لازم در این زمینه اخذ می‌شود.

,

مدیرکل امور کتابخانه‌های عمومی استان زنجان حجم زیربنای این مجموعه را 18 هزار 500 متر مربع عنوان کرد و گفت: حجم زیربنا می‌تواند به 12 هزار مترمربع کاهش یابد.

,

نیک بخش با باین اینکه هزینه برآورده شده برای احداث این کتابخانه 50 میلیارد تومان است، افزود: شهرداری می‌تواند با اختصاص بودجه لازم از این کتابخانه بهره‌برداری کند.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه