اخبار داغ

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای البرز؛

طرح نوروزی گشت‌های راهداری البرز تا پایان تعطیلات 99 ادامه دارد

طرح نوروزی گشت‌های راهداری البرز تا پایان تعطیلات 99 ادامه دارد
گودرز محمودی گفت: خط قرمز ما سلامت و حفظ جان مسافرین است و شرکت‌های مسافربری باید نکات ایمنی اتوبوس‌ها را در جابجایی مسافرین رعایت کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از تیتریک، در آستانه نوروز 99 پیش از ظهر امروز یکشنبه جلسه هماهنگی سفرهای نوروزی در اداره کل راهداری، حمل و نقل جاده ای البرز برگزار شد. 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تیتریک, تیتریک,
گودرز محمودی در این نشست با اشاره به لزوم ارائه خدمات مطلوب به مسافرین نوروزی، گفت: طرح ویژه تمهیدات راهداری نوروز سال 1399  از نیمه دوم  اسفند ماه آغاز و تا پایان  تعطیلات سال 99 ادامه دارد و قدردان خدمات شبانه روزی رانندگان حمل و نقل عمومی هستم. 
,
 
,
وی افزود: ایمنی اتوبوس ها، نظارت شبانه روزی بر سامانه سپهتن و داشتن کارت سلامت و هوشمند از مهمترین اولویت سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای است که تمامی شرکت های مسافربری ملزم به رعایت این نکات هستند. 
,
 
,
محمودی اظهار داشت: خط قرمز ما سلامت و حفظ جان مسافرین است و شرکت های مسافربری باید نکات ایمنی اتوبوس ها را در جابجایی مسافرین رعایت کرده و تمامی رانندگان باید هنگام اقامه نماز در مجتمع های خدماتی رفاهی توقف کنند تا مسافرین ادا فریضه نماز کنند. 
,
 
,
مدیرکل راهداری و حمل‌ و نقل جاده ‌ای استان البرز در خاتمه با اشاره به اینکه در طرح نوروزی اکیپ های گشت به طور مستمر از شرکت ها و روند ارائه خدمات به مسافرین بازدید می کنند، تصریح کرد: مسافران نوروزی در صورت داشتن هرگونه شکایت با شماره تلفن 141  تماس و شکایات خود را مطرح کنند.
,
 
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه