اخبار داغ

کارشناس سیاسی:

وجود بی‌رغبتی در دولت‌هایی که خود را باخته می‌بینند

وجود بی‌رغبتی در دولت‌هایی که خود را باخته می‌بینند
مزگی نژاد گفت: برخی از دولت‌ها و دست‌اندرکاران آن‌ها وقتی در صحنه خود را باخته می‌بینند و می‌دانند برای آینده اعمال و رفتار خود در عرصه‌های مختلفی که در دست دارند بُردی ندارند در پایان دولت بیخیالی و بی‌رغبتی در آن‌ها شکل می‌گیرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مهدی مزگی‌نژاد کارشناس سیاسی در گفت‌وگو با خاورستان، در مورد حضور حداکثری مردم در انتخابات مجلس شورای اسلامی علی‌رغم تمامی مشکلات و شایعه‌هایی مبنی بر بیماری کرونا در کشور، اظهار کرد: از ابتدای انقلاب اسلامی تاکنون انتخابات‌های بسیاری را برگزار کردیم و طبعتا این اولین انتخابات نیست بلکه 38 امین انتخاباتی است که در کشور برگزار شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خاورستان, خاورستان, خاورستان,
 
,
وی افزود: هر زمانی که مردم احساس کردند به حضور آن‌ها نیاز است در صحنه حاضر شدند و رأی دادند.
,
 
,
کارشناس سیاسی بیان کرد: علی‌رغم تمامی مسائل و مشکلاتی که در شکل گرفته است اما مردم بازهم پای صندوق‌های رای آمدند و رای دادند.
,
 
,
مزگی‌نژاد کرد: امسال نیز دشمن با طرح‌ها و توطئه‌هایی که برنامه‌ریزی کرده بود به دنبال بحران سازی بود که به تبع آن بتواند درصد مشارکت مردم را پایین بیاورد و از این آب گل‌آلود ماهی بگیرد اما موفق نشد.
,
 
,
وی ادامه داد: مردم ما علی‌رغم بی‌انضباطی‌هایی که دولت انجام داد به ویژه در بحث بیماری کرونا که دو روز مانده به انتخابات مطرح شد و نگرانی را بین ملت ایجاد کرد اما بازهم در صحنه حاضر شدند و دشمنان داخلی و خارجی را ناامید کردند.
,
 
,
کارشناس سیاسی اظهار کرد: ملت با تمام توان، همت، شوق و دلداگی که به انقلاب اسلامی داشتند پای صندوق رأی حضور پیدا کردند و ثابت کردند از دشمن، بیماری و توطئه‌های دشمنان نمی‌ترسند بلکه مردم مسیر حضور در پای صندوق رأی را انتخاب کردند و با حضور خود در انتخابات بار دیگر با آرمان‌های انقلاب و دفاع از خون شهیدان و دلداگان انقلاب اسلامی تجدید پیمان کردند.
,
 
,
مزگی‌نژاد در مورد گلایه‌های مطرح شده در خصوص این‌که دولت در ساعت آخر، زمان رأی‌گیری را تمدید نمی‌کرد که با درخواست‌های مردمی، تمدید کرد، گفت: برخی اقداماتی که منجر به عدم‌همکاری دولت با روند رأی‌گیری می‌شود مساله‌ای است که در دوره‌های گذشته نیز وجود داشته است.
,
 
,
وی تصریح کرد: سابقه بی‌نظمی و بی‌مِهری دست‌اندرکاران دولت با روند اجرایی انتخابات سابقه چندین ساله دارد و در هر انتخاباتی سنگ‌اندازی‌هایی شکل گرفته است، امیدواریم خدای متعال با توجه به لطفی که به میهن اسلامی دارد افرادی که باعث بروز مشکلات می‌شوند را هدایت کند.
,
 
,
کارشناس سیاسی عنوان کرد: ملت ایران همیشه در تمامی صحنه‌ها حضور دارند و علی‌رغم تمامی مشکلات به صحنه آمده و رأی دادند لذا دولتمردان باید فکری به حال خودشان کنند که با تمام لطفی که ملت به انقلاب اسلامی و شرایط موجود در کشور دارند این‌گونه حرکات، رفتارها و سنگ‌اندازی‌ها دارند. 
,
 
,
مزگی‌نژاد ادامه داد: این اقدامات نه‌تنها برای دولت سودی نخواهد داشت بلکه دشمنان ما را نسبت به آن‌ها دل‌خوش خواهد کرد. امیدواریم این اقدامات در آینده دست‌آویز دشمن برای ایجاد توطئه و بحران‌هایی که به وجود می‌آورند نباشد که اگر این‌گونه شود مانند بسیاری که در گذشته سنگ‌اندازی کردند و امروز منفور ملت هستند سرنوشت خوبی در انتظار آن‌ها نخواهد بود.
,
 
,
وی بیان کرد: برخی از دولت‌ها و دست‌اندرکاران آن‌ها وقتی در صحنه خود را باخته می‌بینند و می‌دانند برای آینده اعمال و رفتار خود در عرصه‌های مختلفی که در دست دارند بُردی ندارند در پایان دولت بیخیالی و بی‌رغبتی در آن‌ها شکل می‌گیرد.
,
 
,
کارشناس سیاسی گفت: با توجه به انتخاب‌هایی که از سوی مردم شکل گرفته ان‌شاء‌الله در آینده شاهد مجلسی قاطع خواهیم بود که با تمامی این بی‌نظمی‌ها برخورد کند.
,
 
,
مزگی‌نژاد بیان کرد: انتخابات یکی از مأموریت‌های هر دولتی است که باید قاطع، خوب و با نشاط شکل گیرد اما متأسفانه چون دولت‌مردان در درون بی‌رغبت هستند این بی‌رغبتی باعث می‌شود این‌گونه اتفاقات در عرصه‌های اجرایی کشور رقم بخورد و همکاری لازم با روند انتخابات انجام نشود.
,
 
,
وی در مورد داشتن مجلس انقلابی با روحیه جهادی، گفت: اگر مجلس انقلابی و با داشتن روحیه جهادی شکل گیرد صددرصد می‌تواند به راحتی با مشکلات رو به رو شود و راهکار ارائه دهد.
,
 
,
کارشناس سیاسی بیان کرد: مجلس انقلابی از قوه مجریه کشور در مورد مشکلات و کاستی‌ها سوال می‌کند و با نظارت بر اجرای قانون می‌تواند بسیاری از مشکلاتی که سر راه انقلاب اسلامی وجود دارد را حل کند و زمینه‌ساز آرامش و رفاه در جامعه برای مردم شود.
,
 
,
مزگی‌نژاد گفت: بنابرفرمایش مقام معظم رهبری تمام مشکلات کشور قابل حل است به شرط این‌که افرادی که وارد صحنه می‌شوند دلسوز، انقلابی و جهادی باشند از کار برای ملت خسته نشوند، مشکلات را درک کنند و با حضور در جامعه بتوانند با حل مسائل خدمات شایسته خود را نسبت به انقلاب و رفع مشکلات انجام دهند.
,
 
,
انتهای پیام/
]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه