اخبار داغ

مدیرعامل شرکت مهندسی آبفای کشور:

۹۸ درصد تجهیزات حوزه آب در داخل ساخته می‌شود

۹۸ درصد تجهیزات حوزه آب در داخل ساخته می‌شود
حمیدرضا جانباز، مدیرعامل شرکت مهندسی آبفای کشور گفت: در زمینه ایجاد و مدیریت دانش در بخش آب و فاضلاب شاهد تحولات عظیمی هستیم به طوریکه بیش از ۹۸ درصد تجهیزات حوزه آب در داخل کشور ساخته می‌شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  صبح قزوین؛ حمیدرضا جانباز در مراسم یکپارچه سازی شرکت‌های آبفای شهری و روستایی استان قزوین که عصر امروز(یکشنبه) در سالن اجتماعات اداره برق برگزار شد، اظهار کرد: در سال 69 اتفاق خوبی در حوزه آب و فاضلاب کشور رقم خورد که قابل توجه است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح قزوین,

وی ادامه داد: بیش از 99 درصد مناطق کشور تحت پوشش آب سالم قرار دارند و ارگان‌های نظارتی سخت گیرانه وجود دارد و در زمینه توسعه منابع انسانی که محرک توسعه است و هم در زمینه ایجاد دانش در بخش آب و فاضلاب شاهد تحولات عظیمی هستیم و بیش از 98 درصد تجهیزات حوزه آب در کشور ساخته می‌شود.

,

مدیرعامل شرکت مهندسی آبفای کشور ابراز کرد: صرفا بخش کوچکی در شیرین سازی آب مشکل داریم و در سایر زمینه‌ها تحولات شگرفی رقم خورده و خودکفا هستیم و فقط در بخشی از تصفیه لجن به خارج نیاز داریم.

,

آبرسانی در فاضلاب روستایی جرو ضروریات است

, آبرسانی در فاضلاب روستایی جرو ضروریات است,

وی افزود: شرکت آبفای روستایی استان قزوین در رده بالایی قرار دارد، البته یکپارچه سازی در سال‌های گذشته مطرح شده بود که به دلیل نبود شرایط و امکانات عملی نشد و پس از آن 500 میلیون دلار برای آبفای روستایی اختصاص داده شد و با پیشرفت‌هایی که صورت گرفت این امکان فراهم شد.

,

این مقام مسئول عنوان کرد: ذی نفع اصلی در یکپارچه سازی شرکت‌های آبفای شهری و روستایی، مردم هستند و عملی شدن آن نتایج خوبی به همراه خواهد داشت، بویژه در قزوین که هر دو بخش از رتبه بالایی برخوردارند این اقدام موفق‌تر خواهد بود و امکان رسیدن به رتبه اول در سطح کشور را داراست.

,

وی ادامه داد: ما مکلف شدیم ظرف یک سال گزارش عملکرد داشته باشیم و باید در کنار توجه به آبرسانی در فاضلاب روستایی نیز اقدامات خوبی داشته باشیم.

,

جانباز در پایان گفت: استفاده از طرح جامع آب برای بهره‌مندی از مقدار بیشتر آب‌های سطحی در استان قزوین ضرورت دارد.
انتهای پیام/

,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه