اخبار داغ

کارشناس پیش بینی هواشناسی استان کرمان:

وزش باد با سرعت 85 کیلومتر در پایان هفته مناطق شرق استان را فرا می‌گیرد

وزش باد با سرعت 85 کیلومتر در پایان هفته مناطق شرق استان را فرا می‌گیرد
کارشناس پیش بینی هواشناسی استان کرمان گفت: در پایان هفته در مناطق غرب و جنوب شرق استان وزش باد نسبت به سایر نقاط استان بیشتر خواهد بود و برای مناطق شرقی تا 85 کیلومتر بر ساعت پیش بینی شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ فهیمه راستی کارشناس پیش بینی هواشناسی استان کرمان در گفتگو با راه آرمان؛ در خصوص شرایط آب و هوا در روزهای آینده تا پایان هفته گفت: فردا سه شنبه وزش باد نسبتا شدیدی  پیش بینی می شود و در روز چهارشنبه وزش باد شدیدتر خواهد بود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه آرمان,

وی با بیان اینکه در روز چهارشنبه احتمال رگبار در ارتفاعات استان وجود دارد، تصریح کرد: در شهر کرمان نیز بارش خیلی کمی پیش بینی می شود و صبح پنجشنبه بارندگی در جنوب استان خواهیم داشت.

,

راستی با تأکید بر اینکه وزش باد در اکثر مناطق استان کرمان وجود دارد، ابراز کرد: در پایان هفته در مناطق غرب و جنوب شرق استان وزش باد نسبت به سایر نقاط استان بیشتر خواهد بود.

,

این کارشناس پیش بینی هواشناسی استان کرمان اظهار کرد: در مناطق جنوب شرق استان احتمال کاهش دید و حتی بسته شدن محورهای مواصلاتی کرمان به زاهدان پیش بینی شده است.

,

وی در پایان خاطر نشان کرد: در برخی از مناطق غربی استان سرعت وزش باد تا 95 کیلومتر بر ساعت و برای مناطق شرقی تا 85 کیلومتر بر ساعت پیش بینی شده است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه