اخبار داغ

مسئول بسیح سازندگی سپاه ثارالله استان کرمان:

اعزام بیش از 25 کامیون اقلام ضروری به مناطق سیل زده جنوب کرمان و سیستان و بلوچستان

اعزام بیش از 25 کامیون اقلام ضروری به مناطق سیل زده جنوب کرمان و سیستان و بلوچستان
مسئول بسیح سازندگی سپاه ثارالله استان کرمان گفت: فعالیت گروه های جهادی استان کرمان در تعطیلات نوروز از ۲۵ اسفند آغاز می شود و تا ۱۵ فروردین ماه ادامه دارد که در این راستا قرار است بیش از 50 گروه جهادی به منطقه قلعه گنج در جنوب استان اعزام شوند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت‌الله پاداش در گفت و گو با خبرنگار راه آرمان، اظهار کرد: فعالیت گروه‌های جهادی استان کرمان در تعطیلات نوروز از ۲۵ اسفند آغاز می شود و تا ۱۵ فروردین ماه ادامه دارد که در این راستا بیش از 50 گروه جهادی فعالیت می کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه آرمان,

مسئول بسیح سازندگی سپاه ثارالله استان کرمان افزود: بر اساس هماهنگی هایی که با ستاد اجرایی فرمان امام(ره)، بنیاد مستضعفان و کمیته امداد صورت گرفته است در صورتی که وضعیت پیش آمده در خصوص ویروس کرونا بهبود یابد تا هفته آینده ، 50 گروه جهادی به منطقه قلعه گنج اعزام می شوند.

,

پاداش در ادامه به فعالیت گروه های جهادی دانشگاه امام حسین(ع) تهران در جنوب استان کرمان اشاره کرد و گفت: از دو روز پیش حدود ۴۰۰ نفر از گروه های جهادی دانشگاه امام حسین(ع) تهران در مناطق زهکلوت و شهرستان رودبار مستقر شده اند که  قرار است در یک بازه زمانی دو هفته ای فعالیت کنند.

,

وی خاطر نشان کرد: عمده فعالیت گروه های جهادی اعزامی از تهران در مناطق جنوبی استان کرمان در بخش های تکمیل منازل کمیته امداد، آب رسانی و ساخت حداقل 100 سرویس بهداشتی در این مناطق است که گروه های جهادی نوروزی بومی نیز به کمک آن ها خواهند رفت.

,

مسئول بسیح سازندگی سپاه ثارالله استان کرمان با تشریح اقدامات بسیج سازندگی استان کرمان در سیل های اخیر جنوب کرمان و استان سیستان و بلوچستان، عنوان کرد: تا کنون 15 کامیون شامل اقلام و وسایل مورد نیاز و ضروری به سیستان و بلوچستان و بیش از ۱۰ کامیون هم به جنوب کرمان در حوزه شهرستان های ریگان، قلعه گنج و رودبار اعزام شده است.

,

پاداش در پایان بیان کرد: در مرحله بعدی یعنی ساخت و ساز نیز بسیج سازندگی استان کرمان در جهت ساخت و تعمیر منازل مسکونی این مناطق اعلام آمادگی کرده است که در صورت ابلاغ سازمان بسیج سازندگی کشور و هم‌ چنین دولت فعالیت خود را رد حوزه ساخت و ساز به ویژه در جنوب کرمان اغاز می کنیم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه