اخبار داغ

اظهارات صریح امیر قلعه نویی:

ساعت ۴ و بیست و پنج دقیقه به ورزشگاه رسیدیم و از ساعت ۵ آماده بازی بودیم

ساعت ۴ و بیست و پنج دقیقه به ورزشگاه رسیدیم و از ساعت ۵ آماده بازی بودیم
سرمربی تیم سپاهان گفت: ساعت 4:25 وارد ورزشگاه شدیم که تا وارد رختکن شدیم و لباس عوض کردیم 10 دقیقه ای طول کشید و تیم در راهرو ها گرم کرد و حدود ساعت 5 به جلال مرادی اعلام کردیم آماده بازی هستیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا و به نقل از صاحب نیوز؛ امیر قلعه‌نویی در برنامه شب های فوتبالی اظهار کرد: من در تمام زندگی به جز حقیقت و عدالت حرفی نزدم و همیشه خدا را در نظر گرفتم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صاحب نیوز,

مربی فوتبال سپاهان تصریح کرد: روز گذشته من در مصاحبه خود از طرفداران خواستم به فوتبال احترام گذاشته و از آن لذت ببرند و حتی از طرفداران سپاهان خواستم اگر توهینی به من شد آن ها توهین نکنند چرا که اگر قطره خونی از دماغ کسی بیاید یک عمر شرمنده خواهیم بود.

,

وی با بیان اینکه خدا را در حرف های که می زند در نظر می گیرد، بیان کرد: وظیفه داریم به قانون احترام گذاشته و تمکین کنیم و همچنین باید به رای مردم احترام گذاشته و میزان رای مردم است.

,

قلعه نویی در ادامه بیان کرد: از دیروز برنامه اردویی شروع شد و آماده بازی با پرسپولیس بودیم و فیلم ها نیز گواه این موضوع است.

,

امیر قلعه نویی در جواب سهیل مهدی که گفته بود بازیکنان سپاهان در اتوبوس لباس تعویض می کردند، بیان کرد: در حال حاضر تیم های پشتیبانی در رختکن حاضر می شود لباس ها را می چیند و دوربین ها هم این صحنه ها را نشان می دهد پس لباس ها در اتوبوس نبوده و در رختکن بوده است.

,

مربی تیم سپاهان گفت: زمانی برای استقلال و فولاد بازی مشخص کردند که باشگاه فولاد اعلام کرد بازی نمی کند که این بازی از 27 دی به 28 اسفند افتاده است؛ باشگاه فولاد از حق تیمش و طرفدارانش طرفداری کرده است و اعلام کرده در این تاریخ به صلاح منافع باشگاه نیست که این بازی انجام شود.

,

وی افزود: سوال من این است که چطور سال گذشته بازی با ذوب آهن را از ما گرفتند، در حالی که ذوب آهن در بدترین شرایط بود و بازی در شش فروردین بازی به ما داده می شود؟ همچنین در بازی جام حذفی چهار ساعت تاخیر می افتد اما آن جا قانون حاکم نیست و اینجا حاکم است البته این به این معنی نیست که کار غلط با کار غلط جواب داده شود.

,

قلعه نویی در ادامه خاطرنشان کرد: بازی استقلال و سپاهان در حالی در جام حذفی مشخص نشده است که سه تیم دیگر نیمه نهایی مشخص شدند.

,

مربی فوتبال سپاهان در مورد این که تماشاگران راه را برای حرکت کاروان سپاهان به ورزشگاه بسته بودند، گفت: خدا را گواه می گیرم و به جان دو فرزندم، یک ساعت و نیم تلاش کردم و با حضور در میان آن ها صحبت کردم و حتی بعد از من مهدی کیانی صحبت کرد.

,

وی افزود: آن ها می گفتند اصلاً نمی خواهیم تیم برود چرا که در این چند وقت در حقشان اجحاف شده است اما ما خواهش کردیم و فیلم های گواه صحبت های من موجود است.

,

امیر قلعه نویی اذعان کرد: فیلم هایی که در اختیار داریم گواه این است که ما نتوانستیم از هتل خارج شویم؛ ساعت 4:25 وارد ورزشگاه شدیم که تا وارد رختکن شدیم و لباس عوض کردیم 10 دقیقه ای طول کشید و تیم در راهرو ها گرم کرد و حدود ساعت 5 به جلال مرادی اعلام کردیم آماده بازی هستیم.

,

قلعه نویی در ادامه بیان کرد: از دیروز دنبال این بودم که اگر بازی با تماشاگر هم برگزار شد با جو آرام برگزار شود؛ ساعت 5 آماده برای بازی بودیم اما داوران نیامدند و پرسپولیسی ها لباس پوشیده بودند.

,

وی افزود: وقتی به ما گفتند منافع ملی است و میزبانی تیم ملی را می گیرد ما گفتیم بازی کنیم حالا نتیجه هر چه که شد؛ فعالیت من در مستطیل سبز است و باید قانون حکم کند اما تیم های شهرستانی مظلوم هستند.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه