اخبار داغ

چرا سپاهان با تأخیر به نقش جهان رسید

چرا سپاهان با تأخیر به نقش جهان رسید
مدیر روابط عمومی باشگاه سپاهان به تشریح علت دیر رسیدن سپاهان به ورزشگاه پرداخت.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حمید باقری در گفتگو با خبرنگار صاحب نیوز اظهار کرد: آنچه که مهم است گزار نماینده فدراسیون و ناظر مسابقه است به فدراسیون ارائه شود و بعد با توجه به مقررات تصمیم گیری می شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صاحب نیوز,

مدیر روابط عمومی باشگاه فولاد مبارکه سپاهان تصریح کرد: از دیروز بعد از ظهر این صحبت شده با توجه به شیوع بیماری کرونا سه مسابقه هفته بیستم بدون هوادار برگزار می شود.

,

وی افزود: حتی شب گذشته هم که جلسه همانگی بود چیزی در این باره اعلام نشد و فقط صحبت های ضد و نقیض در فضای مجازی زیاد بود و عده ای از لغو بازی و عده ای نیز از برگزاری بازی بدون تماشاگر صحبت می کردند.

,

اقری در ادامه بیان کرد: باشگاه سپاهان با توجه به اینکه میزبان بود در خواست داشت یا بازی با حضور تماشاگران برگزار شود و یا اینکه بازی لغو و در زمان مناسبی برگزار شود و سلامت مردم جامعه هم برای این باشگاه اهمیت داشت.

,

حمید باقری بیان کرد: نهایت دیروز ساعت حدود 9 یا 10 صبح بود که دبیر هیات فوتبال اصفهان اعلام کرد مسابقه بدون حضور هوادارن قرار است برگزار شود.

,

وی گفت: بعد از ظهر بازی تعداد زیادی از هواداران در جلو هتل کوثر حضور پیدا کردند و تجمع کردند و ازدحام جمعیت به قدری بود که اتوبوس تیم نمی توانست به سمت ورزشگاه حرکت کند و همین موضوع باعث تاخیر حضور تیم در ورزشگاه شد.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه