اخبار داغ

رئیس سازمان صمت استان زنجان:

کارگاه تولیدکننده ماسک غیربهداشتی در زنجان پلمب شد/ مشکلی در تولید مواد بهداشتی در زنجان وجود ندارد

کارگاه تولیدکننده ماسک غیربهداشتی در زنجان پلمب شد/ مشکلی در تولید مواد بهداشتی در زنجان وجود ندارد
رئیس سازمان صمت استان زنجان با تاکید بر برخورد جدی با متخلفان در حوزه تولید مواد بهداشتی در سطح استان گفت: در این راستا کارگاه تولیدکننده ماسک غیربهداشتی در زنجان کشف شد و قطعا با عوامل آن برخورد جدی و قانونی انجام خواهد شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ ناصر فغفوری در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; در مورد کشف کارگاه تولید کننده ماسک غیر بهداشتی در زنجان اظهار کرد: 45 هزار بسته نیز در حال توزیع بود که از توزیع آن در بازار جلوگیری شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,

وی با بیان اینکه این کارگاه در یک مغازه ای و در محل کاملا غیربهداشتی و نامناسب در حال تولید بود تصریح کرد: کالایی که مشمول استاندارد اجباری بوده در این محیط تولید می‌شد.

,

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان عنوان کرد: متاسفانه از شرایط ایجاد شده برخی‌ها سوء استفاده می‌کنند و مردم باید در خرید وسائل بهداشتی دقت داشته باشند و با مشاهده چنین تخلفاتی سریعا به سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گزارش دهند تا جلوی تخلفات گرفته شود.

,

وی با تاکید براینکه در صورت کشف چنین مواردی برخورد جدی انجام خواهد شد افزود: گزارش‌های مردمی در کشف چنین تخلفاتی بسیار مهم است و همکاری مردم با شازمان صمت در سطح بسیار رضایت بخش بوده و بعد از این نیز اگر شهروندان چنین تخلفاتی را مشاهده کردند، گزارش دهند تا جلوی این تخلفات گرفته شود.

,

فغفوری در مورد فعالیت شرکت‌های تولید کننده مواد بهداشتی در سطح استان زنجان عنوان کرد: در حال حاضر وضعیت شرکت‌های تولیدکننده مواد بهداشتی استان وضعیت خوبی دارند و کارخانجاتی که در شهرستان خرمدره، ابهر مستقر هستند در حوزه تولید الکل و مواد بهداشتی فعالیت خوبی دارند.

,

وی ابراز کرد: در تلاش هستیم همه شرکت‌های تولید کننده مواد بهداشتی از ظرفیت 100 درصدی در تولید مواد بهداشتی استفاده کنند و تا به امروز مشکلی در استان به لحاظ مواد بهداشتی وجود ندارد.

,

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان با تاکید براینکه نحوه توزیع مواد بهداشتی توسط وزارت بهداشت انجام می‌شود بیان کرد: به احتمال زیاد مدارس در اولویت قرار گرفته و توزیع مواد بهداشتی در مدارس در اولویت قرار دادند.

,

وی تاکید کرد: در استان زنجان هیچ نگرانی وجود ندارد و تولیدکنندگان خوبی در استان زنجان در بحث مواد بهداشتی وجود دارد و با افزایش ظرفیت این واحدها نیاز استان به صورت کامل تامین می‌شود.

,

فغفوری در خصوص افزایش قیمت برخی از مواد بهداشتی در زنجان نیز عنوان کرد: یکی از واحدها را در سطح استان در این باره بررسی کردیم که علت افزایش قیمت مواد اولیه بود.

,

وی بیان کرد: کارشناسان سازمان صمت در کارنجات تولیدکننده مواد بهداشتی مستقر هستند تا جلو تخلفات احتمالی را بگیرند و بر قیمت‌ها به صورت کامل نظارت دارند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه