اخبار داغ

مدیرکل مدیریت بحران استانداری لرستان:

آمادگی دستگاه‌های اجرایی لرستان برای مقابله با سیل احتمالی/ مردم به هشدارها توجه کنند

آمادگی دستگاه‌های اجرایی لرستان برای مقابله با سیل احتمالی/ مردم به هشدارها توجه کنند
مدیرکل مدیریت بحران استانداری لرستان گفت: با توجه به پیش‌بینی ورود سامانه بارشی قوی به جو لرستان همه دستگاههای اجرایی استان به حالت آماده باش در آمدند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ غلامرضا آقامیرزایی در گفت وگو با خبرنگار سفیر افلاک گفت:به دنبال اخطاریه‌های هواشناسی در مورد ورود سامانه بارشی قوی به جو استان کلیه دستگاههای اجرایی استان در آمادگی کامل قرار گرفتند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیر افلاک,

وی افزود: طبق پیش بینی هوا شناسی و هشدار سیل و باران پرحجم برای جلوگیری از خسارت بیشتر از سیل استان‌های دیگر کمک خواهیم گرفت.

,

مدیرکل مدیریت بحران استانداری لرستان عنوان کرد: در پی هشدار سازمان هواشناسی همه آماده هستند وتمهیدات لازم در زمینه خسارت سیل اندیشیده شده است.

,

وی بیان کرد: به دنبال بارش‌های دو روز آینده در استان که پیش بینی می‌شود بین ۱۳۰ تا  170میلیمتر بارندگی را داشته باشیم و این میزان قابل توجهی است  همه به حال آماده باش در آمدند.

,

آقامیرزایی گفت: برای روستاهای بدرآباد علیا و سفلی میانگلال و دیگر روستاهایی که در مسیر پادگان لشگر ۸۴ قرار گرفتند  برای جلوگیری از خسارات سیل در این روستاها تمهیدات لازم در نظرگرفته شده است.

,

وی با بیان اینکه اعتباری برای خسارت ناشی از سیل در نظر گرفته شده است تصریح کرد: اعتبار سه میلیارد تومانی برای خسارات ناشی از سیل استان در نظر گرفته شده است.

,

مدیرکل مدیریت بحران استانداری لرستان اظهارداشت: با توجه به هشدار هواشناسی و جاری شدن سیل به مردم توصیه می‌شود از ترددهای غیر ضرورری خوداری و به هشدارها توجه کنند.

,

به گزارش سفیر افلاک براساس گزارش هواشناسی سامانه بارشی قوی از غروب روز دوشنبه وارد جو لرستان خواهد شد و فعالیت آن تا روز چهارشنبه ادامه دارد. این بارش ها بین ۱۳۰ تا ۱۷۰ میلیمتر گزارش شده است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه