اخبار داغ

صدور مجوز خط تولید ۶۶ میلیون ماسک در خراسان شمالی/ نیاز سرمایه گذار به تسهیلات ارزان قیمت

صدور مجوز خط تولید ۶۶ میلیون ماسک در خراسان شمالی/ نیاز سرمایه گذار به تسهیلات ارزان قیمت
شیوع ویروس کرونا در کشور و کمبود ماسک در سطح داروخانه ها عاملی برای صدور مجوز خط تولید 66 میلیون ماسک در خراسان شمالی طی دو روز شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از عصر اترک، برای راه اندازی این خط تولیدی یک میلیارد و 300 میلیون تومان اعتبار مورد نیاز است و در حال حاضر سرمایه گذار این خط تولیدی درخواست اعطای تسهیلات ارزان قیمت دارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  عصر اترک،,

سرمایه گذار راه اندازی خط تولید ماسک در خراسان شمالی در گفتگو با خبرنگار عصر اترک گفت: با توجه به اینکه راه اندازی خط تولید ماسک در شهرک صنعتی بجنورد به تسهیلات ارزان قیمت بانکی نیاز دارد، خواستارم بانک عامل برای راه اندازی این خط تولید، نگاه ملی به رونق تولید را ملاک قرار دهد.

,

وحید جعفری اظهار کرد: سازمان صنعت، معدن و تجارت استان برای راه اندازی خط تولید ماسک های حفاظتی پزشکی، ماسک حفاظتی یکبار مصرف و ماسک حفاظتی در مقابل گرد و غبار در محل شهرک صنعتی بجنورد دو روزه جواز تاسیس را صادر کرد.

,

جعفری با بیان اینکه در حال حاضر برای راه اندازی و خرید قطعات خطوط تولید این واحد تولیدی به یک میلیارد و 300 میلیون تومان تسهیلات بانکی ارزان قیمت نیاز است، اعلام کرد: بانک عامل برای این طرح، تسهیلات 18 درصدی اعطا می کند درحالیکه این تسهیلات گران قیمت توجیه اقتصادی ندارد.

,

وی تصریح کرد: برای خرید قطعات این خط تولیدی باید تا دو روز دیگر یک میلیارد و 300 میلیون تومان تسهیلات را تامین کنم و درصورتیکه این تسهیلات ارزان قیمت نباشد، نمی توانم این خط تولیدی را راه اندازی کنم.

,

جعفری خاطر نشان کرد: برای دریافت تسهیلات ارزان قیمت بانکی با استانداری و بانک عامل گفت و گو کرده و منتظر پاسخ آنان هستم.

,

وی در خاتمه با اشاره به اینکه درصورتیکه خط تولید ماسک در شهرک صنعتی بیدک راه اندازی شود ظرفیت تولید آن 66 میلیون عدد ماسک درسال خواهد بود، اعلام کرد: راه اندازی آن با توجه به نیاز بازار کشورهای همجوار ایران دارای توجیه اقتصادی است.

,

سرمایه گذار راه اندازی خط تولید ماسک در خراسان شمالی همچنین افزود: درصورتیکه این خط تولیدی راه اندازی شود در فاز دیگر این کارخانه، تولید روپوش، کلاه و کاورهای بیمارستانی نیز راه اندازی خواهد شد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه