اخبار داغ

فرمانده انتظامی هرمزگان خبر داد؛

کشف محموله هزار میلیاردی قاچاق در هرمزگان

کشف محموله هزار میلیاردی قاچاق در هرمزگان
جعفری از کشف هزار و ۱۸۰ میلیارد ریال انواع کالای قاچاق طی ماه گذشته خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از هرمز؛ غلامرضا جعفری، فرمانده انتظامی هرمزگان گفت: مأموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی استان با همکاری ماموران انتظامی با اجرای طرح های پاک سازی نقاط آلوده و اشرافیت کامل بر محورهای مواصلاتی فرعی و اصلی استان طی ماه گذشته موفق شدند، ۳۹۷ دستگاه خودرو سبک و سنگین حامل کالای قاچاق را شناسایی و توقیف کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, هرمز,

وی افزود: در مدت یاد شده با تلاش همه جانبه مأموران در مجموع چهار میلیون و ۸۲۳ هزار نخ سیگار، ۱۴ هزار و ۹۲۲ دستگاه لوازم خانگی، ۱۹هزار و ۲۵ عدد قطعات خودرویی، ۱۲۰ هزار و ۹۳۰ متر پارچه، ۲۷ هزار و ۴۵۹ قلم لوازم آرایشی، هفت دستگاه خودرو خارجی، ۲۱۸ هزار و ۱۳۷ کیلو مواد خوراکی ۶۳۱ هزار لیتر سوخت، ۳۱ هزار و ۱۴۰ کیلوم کود و سموم شیمیایی،دو هزار و ۶۱۷ دستگاه تجهیزات رایانه ای و دو هزار و ۸۶ رأس دام قاچاق کشف شد.

,

جعفری ارزش ریالی کالاهای قاچاق کشف شده در بهمن ماه را هزار و ۱۸۰ میلیارد ریال معادل ۱۱۸میلیارد تومان عنوان و تصریح کرد: در این رابطه پنج باند کلان قاچاق کالا منهدم و ۴۵۳ متهم نیز دستگیر که به مراجع قضائی استان معرفی شدند.

,

فرمانده انتظامی استان هرمزگان با اشاره به اینکه طی این مدت ۵۰۳ فقره پرونده کشف کالای قاچاق تشکیل شده است، تصریح کرد: از این تعداد ۲۶ پرونده بالای ۵۰۰ میلیون تومان، ۴۵ فقره پرونده بین ۱۰۰ تا ۵۰۰ میلیون و ۴۳۲ فقره پرونده زیر ۱۰۰میلیون تومان بوده است.

,

جعفری در پایان از عموم شهروندان خواست در صورت مشاهده و برخورد با هرگونه بی نظمی و فعالیت مجرمانه قاچاقچیان و افراد سودجو و قانون گریز از طریق تماس تلفنی با مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰، نیروی انتظامی را در امر مبارزه جدی و قاطعانه با پدیده شوم قاچاق یاری کنند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه