اخبار داغ

رئیس شعبه سیار تعزیرات حکومتی خراسان رضوی مطرح کرد؛

برخورد جدی با محتکران و گران‌فروشانِ ملزومات پیشگیری از کرونا

برخورد جدی با محتکران و گران‌فروشانِ ملزومات پیشگیری از کرونا
امید جلیلی گفت: در صورت مشاهده هرگونه احتکار یا گران‌فروشی در خصوص ملزومات پیشگیری از کرونا، برخورد جدی و لازم با افراد متخلف انجام می‌شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ امید جلیلی، رئیس شعبه سیار تعزیرات حکومتی خراسان رضوی در گفت‌وگو با صبح توس با تأکید بر اینکه با داروخانه‌ها و فروشگاه‌هایی که اقدام به احتکار ماسک و مواد ضدعفونی کننده یا گران‌فروشی در این خصوص می‌کنند، برخورد جدی می‌شود، اظهار کرد: روز گذشته بر اساس گزارش‌هایی که به دست ما رسید سرکشی‌هایی از 4 داروخانه بزرگ مشهد داشتیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

وی افزود: هم‌اکنون دو موضوع امتناع از فروش ماسک و اقلام ضدعفونی و گران‌فروشی این محصولات توسط داروخانه‌ها و مراکز فروش اقلام بهداشتی و پزشکی مطرح است که در این خصوص گزارش‌ها و شکایات فراوانی به سامانه تعزیرات حکومتی و بازرسی سازمان صنعت و معدن رسیده است.

,

جلیلی با بیان اینکه متأسفانه عده‌ای سودجو از شرایط ایجاد شده به دنبال کسب منافع شخصی خودشان هستند، گفت: این افراد تاجران سلامت مردم هستند و قطعاً بدانند با آن‌ها برخورد جدی صورت می‌گیرد از طرف دیگر تاکنون برخوردهایی با افراد سودجو و داروخانه‌های متخلف صورت گرفته است.

,

رئیس شعبه سیار تعزیرات حکومتی خراسان رضوی یادآور شد: بر اساس گزارشی که به سامانه تعزیرات حکومتی شد، روز گذشته یکی از داروخانه‌های سطح شهر مشهد از فروش ماسک خودداری می‌کرد که پس از بازرسی از این داروخانه، احتکار ماسک‌ برای ما مسجل شد و تعداد حدود 500 بسته ماسک تنفسی را ضبط کرده و به دانشگاه علوم پزشکی تحویل دادیم.

,

وی خاطرنشان کرد: طبق مذاکرات انجام‌شده با دانشگاه علوم پزشکی مشهد، مقرر شد تا سازوکاری جهت ارائه ماسک تنفسی و مواد ضدعفونی توسط این دانشگاه ایجاد شود تا بازار سیاهی که در خصوص این اقلام ایجاد شده، جمع‌آوری شود.

,

جلیلی با بیان اینکه مردم می‌توانند شکایات خود را از طریق سامانه تعزیرات حکومتی 135 به دست ما برسانند، افزود: طرح برخورد با تاجران سلامت همچنان ادامه دارد و اکنون در حال بازرسی از داروخانه‌ها هستیم که در صورت مشاهده هرگونه احتکار و یا گران‌فروشی در خصوص ملزومات پیشگیری از کرونا، برخورد جدی و لازم با افراد متخلف انجام می‌شود.

,

انتهای پیام/

,
 
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه