اخبار داغ

استاندار کرمان مطرح کرد؛

افتتاح پل امیرکبیر؛ تیر ماه سال 99

افتتاح پل امیرکبیر؛ تیر ماه سال 99
فدایی گفت: طی جلساتی که با قرارگاه خاتم الانبیا صورت گرفته قرار شد پل امیرکبیر در تیرماه سال 99 به اتمام برسد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از راه آرمان، محمد جواد فدایی استاندار کرمان پیش از ظهر امروز در آیین افتتاحیه پل شهید حسین بادپا اظهار کرد: خدا را شاکریم که یکی دبگر از پرو ژه ها افتتاح می سود و از کلیه کسانی که در این  امر سهیم بودند تشکر و قدر دانی می کنم و مردم قدر این خدمان را می دانتد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه آرمان،,

وی گفت: باید به پروژه های نیمه تمام توجه ویژه شود ممکن است که از جهاتی مورد علاقه مدیر نباشد اما ممکن است پروزهایی که نیمه تمام است منابع را به سمتی که نیاز بیشتری است سوق  دهد.

,

استاندار کرمان به هزینه اجرای پل  اشاره کرد و افزود: این پل ۵۰ میلیارد تومان هزینه در بر داشته  و ۱۰ درصد اعتبار شهرداری را به خود اختصاص داده است.

,

فدایی با بیان اینکه پل شهید بادپا قرار بود در ایام دهه فجر افتتاح شود که با چند روز تاخیر انجام شد، عنوان کرد: با جلساتی که با قرارگاه خاتم الانبیا داشتیم قرار شد که پل امیر کبیر در تاریخ 99/4/15 به اتمام برسد.

,

وی اذعان کرد: توجه به اتمام پروژه‌های نیمه تمام یکی از سیاست‌های خوب و درست مدیریت‌های فعلی استان کرمان است.

,

استاندار کرمان همچنین از مردم نجیب کرمان بواسطه صبوریشان به جهت این مدت که احداث پروژه ایجاد کرده بود عذرخواهی و تشکر و قدردانی کرد.

,

فدایی ضمن تبریک روز مهندس گفت: آنچه در مهندسی مهم است مهندس رفتا حامعه را تعیین می کند.

,

وی گفت: این پل چهار سطحی رفتار ترافیکی جامعه را مدیریت می‌کند و مهندسین می‌توانند رفتار جامعه را به سمت مطلوب سوق دهند لذا مهندسین مقداری باید جامعه شناس باشند و همچنین دانشگاه‌های ما مهندسین جامعه شناس تربیت کنند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه