اخبار داغ

مدیرعامل موسسه عمرانی شهید رجایی قرارگاه خاتم الانبیا:

پل شهید "حسین بادپا" از نظر کیفت، زیبایی و اجرا سرآمد است

پل شهید "حسین بادپا" از نظر کیفت، زیبایی و اجرا سرآمد است
فلاح گفت: پروژه شهید حسین بادپا از نظر کیفیت، زیبایی، طراحی و اجرا سرآمد تمامی پل ها است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از راه آرمان؛ جواد فلاح مدیرعامل  موسسه عمرانی شهید رجایی قرارگاه خاتم الانبیا پیش از ظهر امروز در آیین افتتاحیه پل شهید حسین بادپا ضمن تشکر و قدردانی از کلیه دست اندرکاران این پروژه،  اظهار کرد: این  پل با آخرین تکنولوژی روز دنیا ساخته شده  و دارای زیبایی خاصی است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه آرمان,

وی با بیان اینکه پل شهید بادپا یک پل حائز اهمیتی است، گفت: این پروزه متشکل از دو پل به ارتفاع ۶۰۰ و ۸۰۰ متر ارتفاع می باشد که ۲۱ستون، ۳۱۱ سگمنت و 166 شمع و ۴۰۰۰ تن آرماتور در آن بکار رفته و این پل  به صورت سه سطحی است.

,

مدیرعامل موسسه عمرانی شهید رجایی قرارگاه خاتم الانبیا افزود: این پل زیباترین پلی است که تاکنون ساخته شده بتن آن با کارایی بالا است عمر مفید این بتن با بتن های قبل قابل مقایسه نیست و در نهایت یک نانو روی سگمنت ها اجرا شده که عمر و دوام پل را بالا می برد.

,

فلاح عنوان کرد: این پل از نظر کیفیت، زیبایی، طراحی و  اجرا سرآمد تمامی پل ها است.

,

وی همچنین از کلیه شهروندان و  مردم  که در اجرای پل ممکن است مزاحمت های ایجاد کرده باشد عذرخواهی کرد.

,

مدیرعامل موسسه عمرانی شهید رجایی قرارگاه خاتم الانبیا اذعان کرد: این منطقه یکی از مناطق حادثه خیز بوده و امید که با احداث این پل دیگر تصادفی رخ ندهد.

,

فلاح ضمن تبریک به مردم کرمان اذعان کرد: امیدواریم که  به زودی پروژه های امیر کبیر و هوانیروز که کار اجرایی آنها شروع شده به اتمام برسد.

,

وی با بیان اینکه چهارمین پروژه در حال اجرا است ، خاطرنشان کرد: دو پروژه نیز طراحی شده که در صورت تمایل مسئولان استارت خواهد خورد و به زودی به بهره برداری خواهد رسید.

,

مدیرعامل موسسه عمرانی شهید رجایی قرارگاه خاتم الانبیا گفت: در اجرای پروژه های عمرانی شهر کرمان علی الخصوص پل شهید بادپا از 20 درصد نیروهای بومی استفاده شده است.

,

فلاح بیان کرد: قرارگاه خاتم الانبیا در عرصه های مختلف از جمله نفت  و گاز، هلدینگ دریایی ، هلدینگ صنعت و معدن، مترو،  هلدینگ راه و شهرسازی و تقاطع شهری ایستگاه های مترو در حال فعالیت است.

,

وی خاطرنشان کرد: 8 بیمارستان را در دست ساخت داریم ، که بخشی ساخته و بخشی در حال تحویل است و افتخار می کنیم که برای مردم کاری انجام دهیم مخصوصا در شهر کرمان به هر حال دینی که مردم ایران به حضور سردار سلیمانی در این شهر دارند و  احساس دین سپاه به این شهر داشت اینکه انجام وظیفه کند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه