اخبار داغ

معاون سیاسی، اجتماعی و امنیتی استانداری خراسان شمالی:

تمام اجتماعات خراسان شمالی تعطیل شد/ موردی از مثبت بودن کرونا در استان ثبت نشده است

تمام اجتماعات خراسان شمالی تعطیل شد/ موردی از مثبت بودن کرونا در استان ثبت نشده است
معاون سیاسی، اجتماعی و امنیتی استانداری خراسان شمالی با بیان اینکه تمام اجتماعات استان را تا اطلاع ثانوی تعطیل اعلام کرده ایم، اضافه کرد: تمامی گردهمایی ها، نمایشگاه ها، سینماها، اماکن پرتردد ورزشی از جمله استخرها تعطیل شدند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از عصراترک، ولی الله حیاتی، معاون سیاسی، اجتماعی و امنیتی استانداری خراسان شمالی پیش از ظهر امروز در مجمع عمومی فوق العاده شورای هماهنگی برای آگاه سازی پیرامون ویروس کرونا اظهار داشت: کارگروه کنترل و پیشگیری بیماری ناشی از کرونا ویروس از روز گذشته در خراسان شمالی تشکیل شد و تدابیری در سطح استان اندیشیده شد که علاوه بر کاهش جو روانی، برمبنای علمی و کارشناسی تصمیم گیری شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصراترک,

وی ادامه داد: هفت کمیته ذیل این کارگروه تشکیل شده است که شامل کمیته کنترل و پیشگیری، کمیته پشتیبانی، کمیته امنیتی و انتظامی، کمیته ارزیابی عملکرد، کمیته امور بین الملل و مرزی، کمیته اطلاع رسانی و کمیته گردشگری هستند.

,

حیاتی افزود: در مدت تعطیلی مدارس، تمهیدات لازم برای ضدعفونی و آموزش مربیان اندیشیده شده که براین اساس از هر آموزشگاه یک مربی توسط دانشگاه علوم پزشکی آموزش ببیند تا دانش آموزان را با مسائل بهداشت فردی و پیشگیری آشنا کند و آموزش و پرورش پیگیرباشد که این برنامه در سطح استان اجرایی شود.

,

این مقام مسئول با بیان اینکه تمام اجتماعات در سطح استان را تا اطلاع ثانوی تعطیل اعلام کرده ایم، اضافه کرد: تمامی گردهمایی ها، نمایشگاه ها، سینماها، اماکن پرتردد ورزشی از جمله استخرها تعطیل شدند.

,

حیاتی با اشاره به اینکه مراسمات اعتکاف سطح استان نیز تعطیل اعلام شده، گفت: همچنین اردوهای راهیان نور در سراسر استان تعطیل شده، تمهیدات دیگری نیز در نظر گرفته شده تا بتوانیم از این مرحله عبور کنیم.

,

وی عنوان داشت: در این شرایط پیش آمده همه باید مراقبت کنیم واقدامات پیشگیرانه را انجام دهیم که مهم ترین مسئله برای مواجه با این پدیده رعایت بهداشت فردی است.

,

حیاتی با اشاره به اینکه کمیته اطلاع رسانی کرونا به صورت 24 ساعته اخبار لازم را ارائه خواهد داد،گفت: اخبار را فقط از طریق کمیته اطلاع رسانی که سخنگوی کارگروه دکتر هاشمی است، دنبال کنند، از انتشار اخبار غیرموثق و اطلاعات غیرواقعی خودداری شود تا فضای جامعه و استان تحت تاثیر این قضیه ملتهب نشود.

,

این مقام مسئول اظهار داشت: تاکنون در سطح خراسان شمالی موردی از ابتلا به بیماری کرونا مشاهده نشده است که نتیجه آن مثبت بوده باشد، اما تمام تمهیدات را باید در نظر بگیریم که استان ایمن باشد.

,

وی گفت: امید است با این تمهیدات در نظر گرفته شده بتوانیم از این مرحله با موفقیت عبور کنیم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه