اخبار داغ

فرماندار شهرستان زنجان:

عضو علی‌البدل شورای شهر زنجان از هفته آینده در جلسات حاضر می‌شود

عضو علی‌البدل شورای شهر زنجان از هفته آینده در جلسات حاضر می‌شود
فرماندار شهرستان زنجان گفت: عضو علی‌البدل شورای شهر زنجان از هفته آینده در جلسات حاضر می‌شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ رضا عسگری در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا؛ با اشاره به اینکه قانون در خصوص مسائل شورا تعیین تکلیف کرده است، اظهار کرد: براساس قانون اگر یک عضو شورا تا دو ماه متوالی و پشت سرهم به هر دلیلی در جلسات حاضر نشوند، به صورت موقت از عضو علی البدل دعوت می‌شود تا در جلسات حاضر شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا,

وی افزود: بر همین اساس نظر به اینکه یکی از بازداشتی‌ها حدود دو ماه است در بازداشت بوده و بعد از آزادی هم قرار نظارت قضایی برای وی صادر شده و تا 6 ماه آینده نمی‌تواند در جلسات حاضر شود، از هفته آینده عضو علی البدل را برای حضور در جلسات دعوت می‌کنیم تا پس از مراسم تحلیف و مقدمات کار در جلسات حاضر شوند.

,

فرماندار شهرستان زنجان با بیان اینکه نسبت به سایر اعضا باید منتظر همین مسیری باشیم که برای نفر نخست طی شده است، خاطرنشان کرد: باید منتظر بود و در موعد مقرر در این خصوص نیز تصمیم گیری کرد.

,

وی در خصوص انحلال احتمالی شورا نیز گفت: شورای حل مسئول تصمیم گیری در این خصوص است اما تقاضایی بابت انحلال شورا داده نشده چرا که شورا از وظایفش عدول نکرده و اتهاماتی به برخی اعضا وارد شده است.

,

عسگری با بیان اینکه اعضای علی البدل به تعدادی هستند که جایگزین شوند، خاطرنشان کرد: لزومی برای انحلال شورا دیده نمی‌شود و عملا نیز اقداماتی که موجب انحلال شورا شود، مشاهده نکردیم تا چنین تقاضایی را داشته باشیم.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه