اخبار داغ

فرمانده سپاه حضرت عباس(ع)؛

راهیان نور، تداوم مسیر شهدا است/ نمایندگان منتخب با خدمت به استان، به اعتماد مردم پاسخ دهند

راهیان نور، تداوم مسیر شهدا است/ نمایندگان منتخب با خدمت به استان، به اعتماد مردم پاسخ دهند
فرمانده سپاه حضرت عباس( ع) در یادواره عملیات بدر و خیبر با بیان اینکه راهیان نور تداوم راه شهدا است از نمایندگان منتخب خواست تا با خدمت به استان به اعتماد مردم پاسخ دهند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سبلان ما، سردار جلیل بابازاده فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) ظهر امروز در یادواره شهدای عملیات بدر و خیبر و شمالغرب و مدافعان حرم اردبیل که در حسینیه ثارالله  اردبیل برگزار شد به ضرورت برگزاری یادواره شهدا اشاره کرد و گفت: این شهدا هستتد که با ایثار خود امنیت امروز را برای ما به ارمغان آورده و دست حمایت خود را هنوز هم از سر ملت بر نداشته و در ایام خاصی کنونی که دشمن از هر فرصتی برای ضربه زدن به نظام استفاده می کند بر نداشته اند و در حماسه آفرینی های ۲۲ بهمن و انتخابات نقش آفرینی کردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سبلان ما,

وی در ادامه سخنان خود به تشریح عملیات خیبر پرداخت و گفت: در عملیات خیبر که در سال ۶۲ برگزار شد ۱۳۸ شهید تقدیم انقلاب اسلامی شد.

,

بابازاده به تشریح عملیات بدر پرداخت و گفت در این عملیات نیز ۱۳۶ نفر از رزمندگان استان اردبیل به شهادت رسیدند.

,

فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) به خباثت های دشمنان اسلام بعد از قطعنامه و پایان جنگ تحمیلی اشاره کرد و با بیان اینکه در عملیات جهنم درسی در سال ۸۵ شهدای بزرگی چون شهید قهاری تقدیم نظام و انقلاب اسلامی شد، گفت: ۱۶ نفر از رزمندگان استان اردبیل در عملیات های شمالغرب کشور در مبارزه با اشرار و منافقین به شهادت رسیدند.

,

وی در ادامه سخنان خود به شهدای مدافع حرم اردبیل نیز اشاره کرد و گفت:  ۷ اسفند ۹۲ شهید هاشم دهقانی نیا و علی آقایی در مبارزه با داعش تکفیری در سوریه به شهادت رسیدند.

,

سردار بابازاده ایثارگری های حسین علویزاده پیربسیجیان اردبیل را یادآور شد و گفت: این پیربسیجی با اخلاص تا پایان عمرش امام گویان دست از مبارزه با استکبار بر نداشت.

,

وی پنجم اسفند، روز مهندس را گرامی داشت و از سردار شهید محمدرضا رحیمی از مسولین مهندسی لشگر عاشورا به نیکی یاد کرد و گفت: این رزمنده پارس آبادی نیز در عملیات بدر به شهادت رسید.

,

فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) در بخش دیگری از سخنان خود به ویروس کرونا اشاره کرد و گفت: جهت فرهنگ سازی برای مبارزه با این ویروس ماسک های تنفسی بصورت رایگان در اختیار شرکت کنندگان در یادواره قرار خواهد گرفت.

,

وی به انتخابات نیز اشاره کرد و گفت: هرکس با رای مردم منتخب شد و به مجلس راه یافت باید برای خدمت به مردم بکوشد و با آوردن خیر و برکت به استان محبت مردم را جبران کند.

,

سردار بابازاده در پایان سخنان خود به مسایل ارزشی نیز اشاره کرد و گفت: راهیان نور و اردوهای زیارتی قدم گذاشتن در راه شهدا است و توقف ناپذیر است.

,

شعرخوانی کلامی زنجانی، سخنرانی سردار غلام عسگر کریمیان و مداحی سید محمد عاملی از جمله برنامه های این محفل شهدایی در اردبیل بود.

,

انتهای پیام/ج

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه