اخبار داغ

آخرین اقدامات مقابله با کرونا در کرمانشاه/ از جمع‌آوری قلیان‌سراها تا نشست ویژه فرمانداران

آخرین اقدامات مقابله با کرونا در کرمانشاه/ از جمع‌آوری قلیان‌سراها تا نشست ویژه فرمانداران
تدابیر مختلفی برای مقابله با کرونا در استان کرمانشاه اندیشیده شده و اقدامات مختلفی در حال انجام است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از مرصادنیوز مسئولان استان کرمانشاه به منظور پیشگیری و نیز مقابله با کرونا اقدامات مختلفی را انجام دادند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرصادنیوز ,

براساس تدابیر اندیشیده شده بیمارستان سوانح و سوختگی گلستان در مجتمع بیمارستانی امام رضا (ع) شهر کرمانشاه به طور کامل تخلیه شد و به منظور خدمت به بیماران احتمالی مبتلا به ویروس کرونا آماده شد.

,

, ,

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه روز گذشته اعلام کرد تاکنون از ۷۵۰ بیمار دارای علائم کرونا آزمایش به عمل آمده که هیچ‌کدام مبتلا به کرونا ویروس نبودند.

,

محمودرضا مرادی افزود: پنج فرد مشکوک نیز اکنون بستری هستند که منتظر جواب آزمایش‌های آنان هستیم.

,

همچنین براساس اعلام استانداری کرمانشاه، با توجه به لزوم انجام اقدامات پیشگیرانه به منظور جلوگیری از شیوع بیماری کرونا و با هماهنگی صورت گرفته بین اداره کل آموزش و پرورش و دانشگاه علوم پزشکی استان، مدارس تمام مقاطع تحصیلی، پیش‌دبستانی و مهدهای کودک، مراکز آموزشی (صرفاً کلاسهای آموزشی)، علمی آزاد و زبان، تا پایان هفته جاری در سراسر استان کرمانشاه تعطیل است.

,

رئیس مرکز بهداشت استان کرمانشاه بیان داشت: قلیان‌ها به عنوان یکی از عوامل انتقال ویروس کرونا از سطح قهوه خانه‌ها و مراکز ارائه قلیان در استان کرمانشاه جمع آوری می‌شود.

,

همچنین رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان کرمانشاه از مردم درخواست کرد تا از ملاقات غیرضروری در بیمارستان‌ها خودداری کنند چرا که در ملاقات‌ها احتمال آلودگی دوطرفه وجود دارد.

,

نشست ویژه فرمانداران استان برای هم اندیشی و هماهنگی در مقابله با شیوع بیماری کرونا در استانداری کرمانشاه برگزار شد.

,

همچنین ستاد مدیریت بحران استان کرمانشاه نیز امشب برگزار خواهد شد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه