اخبار داغ

معاون قرارگاه صاحب‌الامر (عج):

۳۰ هزار ماسک در مناطق حاشیه‌نشین خرم آباد توزیع می‌شود

۳۰ هزار ماسک در مناطق حاشیه‌نشین خرم آباد توزیع می‌شود
معاون قرارگاه صاحب الامر (عج) لرستان گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا، ۳۰ هزار ماسک در مناطق حاشیه نشین خرم آباد توزیع می‌شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمد سرلک در گفت و گو با خبرنگار سفیر افلاک اظهار داشت: حاشیه‌نشینی از جمله چالش‌هایی است که به عنوان معضلی جدی مطرح است و این خود عامل بسیاری از ناهنجاری‌های متعدد به شمار می‌آید.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیر افلاک ,

وی افزود: با گذر از مناطق حاشیه ای ناهنجاری های متعدد به سادگی قابل لمس است و امروز به دغدغه مسئولان تبدیل شده چراکه با توسعه زیرساخت‌ها، اجرای برنامه‌ها و طرح‌های مناسب برای مناطق حاشیه‌ای شهر باید از محرومیت‌های این مناطق کاسته شود.

,

معاون قرارگاه صاحب‌الامر(عج) لرستان با اشاره به اهمیت پیشگیری از بیماری کرونا در مناطق حاشیه نشین عنوان کرد: عمده مشکل حاشینه نشینان مسائل درمانی، بهداشتی و همچنین کمبود امکانات مناسب است و معمولا حاشیه نشینان در وضعیتی نیستند که خود به دنبال رفع مشکلات بهداشتی و درمان خود باشند بلکه مسئولان باید در پی رفع مشکلات درمانی آنها باشند.

,

وی بیان کرد: با پیگیری های انجام شده از روزهای گذشته حدود ۳۰هزار ماسک توسط قرارگاه صاحب الامر(عج) تهیه شده و توسط رابطین مناطق حاشیه نشین خرم آباد توزیع آنها را آغاز کرده ایم.

,

سرلک گفت: با توجه به اینکه طی روزهای اخیر افراد سودجو اقدام به احتکار تجهیزات بهداشتی همچون ماسک کرده اند و قیمت های بالایی بابت یک ماسک معمولی می گیرند جهت خدمت به مردم مناطق محروم اقدام به توزیع ماسک رایگان کرده‌ایم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه