اخبار داغ

فرمانده سپاه خرم آباد اعلام کرد؛

آمادگی سپاه خرم‌آباد برای مقابله با سیلاب احتمالی/ گردان‌های بسیج نقاط حادثه خیز را پشتیبانی می‌کنند

آمادگی سپاه خرم‌آباد برای مقابله با سیلاب احتمالی/ گردان‌های بسیج نقاط حادثه خیز را پشتیبانی می‌کنند
فرمانده سپاه ناحیه خرم آباد با اشاره به آمادگی سپاه خرم‌آباد برای مقابله با سیلاب احتمالی گفت: گردان‌های بسیج نقاط حادثه خیز را پشتیبانی می‌کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ پاسدار ماشااله بازگیر درگفت و گو با خبرنگار سفیرافلاک اظهارداشت: دربحث بارندگی های سیل آسا در استان تمهیدات لازم در نظرگرفته شده است و با توجه به تجربه قبلی از سیلاب سال ۹۷، فروردین امسال و همچنین اخطارهای هواشناسی و مدیریت بحران استان، کلیه نیروهای بسیجی کادر و وظیفه از روز گذشته در حالت آماده باش کامل قرار گرفته اند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیرافلاک,

وی افزود: تمام گردان های بیت المقدس حوزه های مقاومت بسیج خرم آباد در مکان های حادثه خیز همچون خرم رود بصورت ویژه و با تمامی امکانات و تجهیزات پای کار هستند.

,

فرمانده سپاه خرم آباد عنوان کرد: بسیجیان امروز هم با حضور در محلات حادثه خیز اطراف ساحلی در مورد ادامه بارندگی ها و احتمال سیلابی شدن و طغیان مجدد رودخانه به مردم محل آگاهی و هوشیار باش داده اند.

,

وی گفت: طی جلسه ای با فرماندهی استان تیپ ۵۷ استان به عنوان معین شهرستان پلدختر و تیپ ۲۳ توحید معین دوره چگنی، تیپ۲۴ بعثت معین بروجرد و دورود معرفی شدند و مهندسی سپاه استان و قراراگاه خاتم الانبیاء به ترتیب برای پشتیبانی خرم رود و برای پشتیبانی کهریز در نظر گرفته شده است.

,

بازگیر با اشاره به آماده باش کلیه گردان های بیت المقدس حوزه های مقاومت بسیج برادران ناحیه بیان کرد: سمت راست رودخانه از کوی جهاد تا پل شهدا و پل شهدا تا پارک بهشت توسط گردان های بیت المقدس حوزه ثارالله (ع) و روح الله پشتیبانی می شود.

,

وی با بیان اینکه سمت چپ رودخانه، محدوده کوی جهادگران تا پل صفوی و خیابان مطهری در اختیار حوزه نجف قرار دارد خاطرنشان کرد: از پل صفوی تا محدوده پل حاجی و پل حاجی تا پل سید حسن نصرالله، آرش ها وعلوی به ترتیب تحت نظارت گردان های بیت المقدس حوزه کربلا و حوزه امام حسین (ع) است.

,

فرمانده سپاه خرم آباد با اشاره به این که بسیجیان حوزه حضرت ابوالفضل(ع) دره اسدآبادی، میدان دانشجو تا پل پیوستی را پشتیبانی می کنند اظهارداشت: حوزه خاتم (ص) محدوده پل ماسور، بدرآباد، روستای بهرامی و فرودگاه را در اختیار دارد مسیر کهریز و سمت چپ نمایشگاه شمشیرآباد و پل پیوستی تحت نظارت و پشتیبانی گردان بیت المقدس حضرت امیر(ع) است.

,

وی با بیان این که گردان امام علی (ع) در پشتیبانی کل ناحیه در آماده باش کامل قرار گرفته است افزود: جهت مقابله با سیل کلیه تجهیزات در اختیار گردان ها قرار گرفته و هم چنین تاکنون بیش از ۳۰۰ گونی شن و ماسه روی پل حاج عمران اضافه شده است.

,

بازگیر با بیان این که هم اکنون بسیجیان در برخی قسمت ها مشغول جابه جایی اسباب و اثاثیه منازل حاشیه رودخانه هستند گفت: امیدواریم با مدیریت و برنامه ریزی و حضور به موقع نیروها شاهد کاهش حداکثری خسارات سیل احتمالی باشیم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه