اخبار داغ

فرماندار جویبار:

جمعه بازار جویبار ۹ اسفند تعطیل است/ احتمال ادامه تعطیلی این بازار در هفته‌های آینده

جمعه بازار جویبار ۹ اسفند تعطیل است/ احتمال ادامه تعطیلی این بازار در هفته‌های آینده
فرماندار جویبار گفت: جمعه بازار جویبار برای پیشگیری از شیوع کرونا ۹ اسفند تعطیل است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سیدعلی اسد در گفت و گو با خبرنگار بلاغ، با اعلام اینکه برای پیشگیری و کنترل بیماری کرونا دو جلسه با حضور مدیران دستگاه‌های اجرایی تشکیل شد، گفت: یکی از مصوبات این جلسات تعطیلی جمعه بازار جویبار در روز جمعه ۹ اسفند ماه است.

وی با بیان اینکه این تصمیم با هدف حفظ سلامتی مردم و کنترل این ویروس گرفته شده است خاطرنشان کرد: تصمیم در خصوص ادامه‌دار بودن تعطیلی جمعه بازار و ادامه فعالیت این بازار هفته بعد دوباره بررسی و تصمیم‌گیری خواهد شد.

فرماندار جویبار بر صیانت از سلامت آحاد جامعه به عنوان مهم‌ترین هدف در شرایط فعلی تأکید کرد و گفت: با توجه به توصیه‌های بهداشتی در شرایط کنونی و ضرورت پیشگیری از خطر ابتلا به بیماری امکان دارد تعطیلی جمعه بازار ادامه داشته باشد.
 
اسد همچنین با تأکید بر رعایت نکات بهداشتی توسط مردم افزود: به تمامی رستوران‌ها، نانوایی‌ها  اماکن عمومی سطح شهر هشدارهای لازم جهت رعایت بهداشت داده شده است.

جمعه بازار جویبار یکی از قدیمی‌ترین بازارهای سنتی استان است که تازگی در میراث فرهنگی و گردشگری به ثبت ملی رسیده است و هر هفته میزبان هزاران نفر برای تأمین اقلام موردنیاز است.
 
انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بلاغ,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه