اخبار داغ

علمای اهل‌سنت درمیان مطرح کردند؛

پیام انتخابات وفاداری مردم به انقلاب اسلامی است/ وقت ادای دِین مسئولان به مردم فرا رسید

پیام انتخابات وفاداری مردم به انقلاب اسلامی است/ وقت ادای دِین مسئولان به مردم فرا رسید
مولوی عبدالهی گفت: مردم با حضور در انتخابات دِین خود را به نظام و انقلاب اسلامی ادا کردند حال وقت آن رسیده که مسئولان دِین خود را نسبت به مردم ادا کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مولوی سید محمد حسینی امام جمعه اهل‌سنت شهر طبس‌مسینا در گفت‌وگو با خاورستان، در خصوص حضور باشکوه مردم خراسان جنوبی در انتخابات و انتظاراتی که از مسئولان برای حل مشکلات دارند، اظهار کرد: مردم همیشه انتظاراتی در حد توان از مسئولان دارند و مسئولان نیز باید برای توجه به درخواست و انتظارات مردم تلاش کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مولوی سید محمد حسینی امام جمعه اهل‌سنت شهر طبس‌مسینا در گفت‌وگو با, , , خاورستان, خاورستان, خاورستان, خاورستان, ،, ،, در خصوص حضور باشکوه مردم خراسان جنوبی در انتخابات و انتظاراتی که از مسئولان برای حل مشکلات دارند، اظهار کرد: مردم همیشه انتظاراتی در حد توان از مسئولان دارند و مسئولان نیز باید برای توجه به درخواست و انتظارات مردم تلاش کنند.,

وی افزود: مردم ایران به ویژه خراسان‌جنوبی علی‌رغم تبلیغات سوء دشمن و مطرح‌شدن بیماری کرونا جهت حضور کم‌تر در انتخابات، با جان و دل حاضر شدند و به فرد مورد نظر خود رأی دادند.

,

امام جمعه اهل‌سنت طبس‌مسینا بیان کرد: مسئولان نیز موظف هستند همان‌گونه که مردم در انتخابات شرکت کردند به وظایفی که به آن‌ها محول شده عمل کنند و خواسته‌های مردم را در حد توان و تا جایی که قانون اجازه می‌دهد از نظر اقتصادی، بیکاری جوانان، اشتغال و ... را برطرف کنند.

,

مولوی حسینی عنوان کرد: خوشبختانه اغلب افرادی که در این دوره از انتخابات رأی آوردند افرادی مؤمن، متعهد و انقلابی هستند و مهم‌ترین پیام این انتخاب‌ها این است که مردم به انقلاب اسلامی و کشور وفادار هستند و در برابر تمامی دسیسه‌های دشمن ایستادگی می‌کنند.

,

وی اظهار کرد: با این انتخاب‌هایی که مردم داشتند قطعا مسئولیت نماینده‌ها چند برابر می‌شود و باید برای رفع مشکلات بیشتر تلاش کنند.

,

امام جمعه اهل‌سنت طبس‌مسینا گفت: ان‌شاءالله مردم، مسئولان و نمایندگان با پیروی از مقام معظم رهبری برای حل مشکلات تلاش کنند و ان‌شاءالله در آینده شاهد نفوذ افکار دشمنان در داخل کشور نباشیم و با حفظ وحدت جامعه‌ای کوشا و پرتلاش داشته باشیم.

,

مولوی سید احمد عبدالهی امام جمعه اهل سنت شهر اسدیه نیز در این خصوص در گفت‌وگو با خاورستان، اظهار کرد: مردم بر اساس قانون و وظیفه ملی که داشتند در انتخابات شرکت کردند.

,

وی با بیان این‌که مردم با حضور پر رنگ خود در انتخابات مشارکت حداکثری رقم زدند، افزود: این حضور، مسئولیت مسئولان را سنگین‌تر کرد.

,

امام جمعه اهل‌سنت شهر اسدیه بیان کرد: مسئولان باید به حضور مردم پاسخ بسیار خوبی بدهند، برای حل مشکلات وقت بگذارند و با اتحاد و اتفاق مسئولان مختلف از جمله قوه قضائیه، مجلس و دولت برای رفع مشکلات برنامه‌ریزی کنند.

,

مولوی عبدالهی عنوان کرد: مردم با حضور در انتخابات دِین خود را به نظام و انقلاب اسلامی ادا کردند حال وقت آن رسیده که مسئولان دِین خود را نسبت به مردم ادا کنند.

,

وی بیان کرد: نمایندگان مجلس شورای اسلامی نیز باید حل مشکلات مردم را در رأس برنامه‌های خود قرار دهند.

,

امام جمعه اهل‌سنت شهر اسدیه گفت: افرادی که مردم خراسان‌جنوبی انتخاب کردند بر اساس تحقیق، درک و فهم بوده است.

,

مولوی عبدالهی با بیان این‌که حضور منتخبین مردم در سطح جهانی تأثیر بسزایی دارد، تصریح کرد: این نشان می‌دهد که مردم ایران آگاهانه رأی می‌دهند و این انتخاب بر اساس تحقیق باعث می‌شود نمایندگان با احساس مسئولیت بیشتر وارد مجلس شوند و ان‌شاءالله مطالبه‌گر حق مردم از مسئولان کشور خواهند بودند. 

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه