اخبار داغ

کمیسیون ملی بهداشت چین اعلام کرد

آمار تازه چین از تلفات و مبتلایان کرونا

آمار تازه چین از تلفات و مبتلایان کرونا
کمیسیون ملی بهداشت چین اعلام کرد که ۵۰۸ مورد جدید ابتلا به کرونا را شناسایی کرده و ۷۱ نفر دیگر به دلیل ابتلا به این بیماری جان خود را از دست داده‌اند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به گزارش شبکه سی. ان. بی. سی، در استان «هوبی» که کانون اصلی شیوع کرونا است، در روز دوشنبه ۴۹۹ مورد جدید کرونا شناسایی شدند. همچنین ۶۸ مورد از قربانیان روز دوشنبه کرونا در این استان ثبت شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

آمار جدید نشان می‌دهد که تعداد قربانیان در روز دوشنبه در مقایسه با روز یکشنبه (۱۵۰ نفر) به نصف کاهش یافته اما ۹۹ نفر به تعداد مبتلایان اضافه شده است.

,

با توجه به این آمار، شمار مبتلایان به کرونا در چین به ۷۷ هزار و ۶۵۸ مورد و تعداد قربانیان به ۲ هزار و ۶۶۳ نفر رسیده است.

,

در همین حال، روزنامه «مردم» چین گزارش داد که تا روز یکشنبه ۳۲۳ مورد ابتلا به کرونا در بیمارستان زنان «ووهان» مرکز استان هوبی شناسایی شده‌اند.

,

همچنین ۴۳ نفر نیز در زندان «شایانگ هانجین» به کرونا مبتلا شده‌اند. گزارشی در مورد تلفات کرونا در این زندان‌ها منتشر نشده است.

,

کرونا در بیش از ۳۰ کشور مشاهده شده و موجب تعلیق پروازها و مسافرت‌ها به برخی کشورها شده است.

,

همچنین بخش‌های مختلف اقتصادی بعضی از کشورها متحمل خسارت شده است. در همین راستا، شاخص سهام در بازارهای آسیا، اروپا و آمریکا سقوط کرد.

,

منبع: ایرنا

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه