اخبار داغ

مدیرکل مدیریت بحران لرستان:

ساکنان حاشیه رودخانه‌های لرستان منازل خود را تخلیه کردند/ پای کارآمدن گروه‌های جهادی

ساکنان حاشیه رودخانه‌های لرستان منازل خود را تخلیه کردند/ پای کارآمدن گروه‌های جهادی
مدیرکل مدیریت بحران لرستان با اشاره به پای کارآمدن گروه های جهادی برای مقابله با سیل احتمالی گفت: مردم ساکن حاشیه رودخانه ها منازل خود را تخلیه کردند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ غلامرضا آقا میرزایی در گفت وگو با سفیر افلاک با اشاره به احتمال وقوع سیلاب در استان لرستان اظهار داشت: پیرو اخطاریه های سازمان مدیریت بحران و همچنین اداره کل هواشناسی استان بلافاصله از چند روز گذشته این اخطاریه ها را به فرمانداری ها اعلام کرده‌ایم و کلیه دستگاههای استان به حالت آماده باش در آمده اند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیر افلاک,

 وی افزود: با توجه به تجربه سیل فروردین امیدواریم به نحوی عمل کنیم که مشکلات را به حداقل برسانیم در همین راستا از دو ماه پیش برنامه ای بین دستگاه‌های خدمات‌رسان، امداد و نجات و هواشناسی تنظیم کردیم که به محض اعلام اولین اخطاریه ارتباط کارشناس هواشناسی با دستگاه‌های امدادرسان به صورت ساعتی می‌شود.

,

 مدیرکل مدیریت بحران لرستان عنوان کرد: با توجه به آغاز بارندگی از روز گذشته در استان و اطلاع رسانی های انجام شده مردم ساکن حاشیه  رودخانه ها منازل خود را تخلیه کردند.

,

وی بیان کرد: علاوه بر دستگاههای اجرایی سپاه حضرت ابوالفضل (ع)لرستان با ۴۲گردان،۵۶گروه جهادی وکلیه تجهیزات و امکانات  و همچنین  کلیه تجهیزات و ماشین آلات موسسه قرارگاه خاتم الانبیاء (ص) در اختیار استان قرار بدهند.

,

آقا میرزایی با بیان اینکه با توجه به بارندگیهای شدید در روزهای دوشنبه تا چهارشنبه این هفته  کلیه واحد‌های تجاری و مسکونی نسبت به بیمه نمودن واحد خود اقدام کنند گفت:طی جلسه با دفاتر بیمه ای استان می گفتند با در نظر گرفتن رفع ریسک ساختمان های فرسوده بیمه را انجام می دهند به گونه ای که ساختمان هایی که  مقام نیستند و در مسیر رودخانه قرار دارند نمی توانند بیمه کنند.

,

وی  در رابطه با تمهیدات بهداشتی محل های اسکان اضطراری  تصریح کرد: با توجه به شرایط فعلی و بحرانی استان طی  جلسه ای که با رئیس دانشگاه علوم پزشکی داشته ایم گفتند جای نگرانی نیست و تاکنون هیچ مورد مبتلا به ویروس کرونا در استان نداشته ایم ولی کلیه تمهیدات بهداشتی در مکان های اسکان اضطراری و ضدعفونی  در نظر گرفته شده است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه