اخبار داغ

استعمال قلیان، راهی برای انتقال کرونا ویروس ۲۰۱۹

استعمال قلیان، راهی برای انتقال کرونا ویروس ۲۰۱۹
رئیس مرکز بهداشت استان چهارمحال و بختیاری و سرپرست معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد، استعمال قلیان را راهی برای انتقال کرونا ویروس ۲۰۱۹ برشمرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از جهانبین نیوز؛ سید راشد جزایری رئیس مرکز بهداشت استان چهارمحال و بختیاری  از دستور دادستان استان برای ممنوعیت فعالیت مراکز عرضه قلیان و جمع آوری قلیان ها خبر داد و در ادامه از مردم خواست: برای پیشگیری از انتقال این ویروس تا حد امکان از استفاده مشترک از وسایل این چنینی خود داری نمایند.

وی، همچنین از ارائه آموزش های لازم از طریق کارشناسان بهداشت محیط در مراکز تجمعی مانند مدارس، ناوگان حمل و نقل عمومی در خصوص نحوه ضد عفونی و گندزدایی سطوح خبر داد و افزود: از مردم می خواهیم از حضور در اماکن تجمعی خودداری نمایند.

جزایری همچنین به مردم توصیه کرد: تا حد امکان از لمس نمودن سطوح عمومی خودداری و از زدن دست های استریل نشده به صورت، چشم ها، گوش، دهان و مخاط بینی خودداری نمایند.

به گفته وی، به زودی کمپین های اطلاع رسانی در خصوص نحوه پیشگیری و مقابله از کرونا ویروس در سطح شهر فعال و آموزش های لازم بصورت چهره به چهره به مردم ارائه می شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ز, جهانبین نیوز,
,
,
,
,
,
,



انتهای پیام/

,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه