اخبار داغ

عضو هئیت رئیسه شورای اسلامی شهر زنجان:

رسانه‌ها به موضوع انتخاب شهردار جدید ورود کنند/ ما به مردم قول داده بودیم، مدیر بومی انتخاب کنیم

رسانه‌ها به موضوع انتخاب شهردار جدید ورود کنند/ ما به مردم قول داده بودیم، مدیر بومی انتخاب کنیم
عضو هئیت رئیسه شورای اسلامی شهر زنجان گفت: در مورد علت انتخاب فلاحی به عنوان شهردار جدید اصحاب رسانه می‌توانند ورود پیدا کرده و نگرانی‌ها را برطرف کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ عباس راشاد امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار موج رسا؛ اظهار داشت: شهردار معرفی شده به شورای اسلامی شهر زنجان در نهایت با رای 4 نفر انتخاب شد و تا 10 روز آینده تکلیف شهرداری زنجان با معرفی وزارت کشور مشخص می‌شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا,

وی با بیان اینکه من به شهردار جدید رای منفی به دلیل عدم شناخت از عملکرد ایشان دادم، خاطرنشان کرد: خبرنگاران می‌توانند در این زمینه ورود کرده و اطلاعات جدیدی از شهردار تایید شده ارائه کنند.

,

این مسئول خاطرنشان کرد: اصحاب رسانه می‌توانند انتخاب‌ها و عملکرد شورای اسلامی را نقد و بررسی کنند و در موضوع شهردار نیز ورود اصحاب رسانه ضروری است.

,

عضو هئیت رئیسه شورای اسلامی شهر زنجان افزود: باید رسانه‌ها به این موضوع ورود کرده و در مورد شهردار تحقیق کنند که آیا سهند علی فلاحی در کارخانه‌ای که فعالیت دارد، توانمند بوده است یا نه؟.

,

راشاد خاطرنشان کرد: از مسئولان استانی درخواست داریم به موضوع انتخاب شهردار ورود کنند و اینگونه نباشد که موضوعی دیده نشود و بعد از شش ماه بگویند چرا شورا وی را انتخاب کرده است.

,

وی گفت: در مورد این فرد شخصا اطلاعات دقیقی ندارم در مورد معصومی هم قضیه این بود و به همین دلیل من رای منفی دادم.

,

این مسئول بیان داشت: ما به مردم قول دادیم از مدیران بومی برای شهرداری استفاده کنیم به همین دلیل مردم حق دارند که بپرسند چرا ما را فریب می‌دهید و فرد غیربومی را انتخاب می‌کنید.

,

عضو هئیت رئیسه شورای اسلامی شهر زنجان گفت: اعضای شورایی که به دادگاه احضار شده‌اند به فلاحی رای داده‌اند و این موضوع می‌تواند برای شورا و شهرداری مشکل‌ساز باشد.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه