اخبار داغ

جزئیات طرح ترافیک سال ۹۹

جزئیات طرح ترافیک سال ۹۹
مدیر واحد ساماندهی محدوده ها و طرح های ترافیکی سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران جزئیات طرح ترافیک در سال ۹۹ را تشریح کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ عمار سعیدیان فر در پاسخ به این سوال که در سال ۹۹ بخشنامه یا دستورالعملی برای طرح ترافیک داریم یا خیر؟ گفت: ما لایحه ای را به شورای شهر تهران بردیم که با اصلاحاتی مصوب شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
وی افزود: طرح ترافیک سال ۹۹ به جز تغییرات قیمتی و اجرایی از لحاظ ماهیتی و محدوده ای هیچ تفاوتی با طرح ترافیک سال ۹۸ نخواهد داشت.
,
 
,
مدیر واحد ساماندهی محدوده ها و طرح های ترافیکی سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران با اشاره به این تفاوتها بیان کرد: معاینه فنی در سال جاری ۲۵ درصد تخفیف داشت که در سال ۹۹ به ۳۰ درصد می رسد، از نظر قیمت هم برای افرادی که معاینه فنی دارند ۲۱ درصد و برای افرادی که معاینه فنی برتر دارند ۱۳,۵ درصد افزایش داشته است.
,
 
,
این مقام مسئول تأکید کرد: شهروندان برای تردد در محدوده ترافیک با توجه به رأی دیوان عدالت و سایر مسائل باید تردد خود را قبل از ورود به محدوده رزرو کرده و تا ساعت ۶ صبح آن روز هم می توانند رزرو خود را کنسل کنند و اگر هم کار واجبی پیش آمد و به محدوده وارد شدند باید تا ۱۲ شب همان روز ترددشان را در سامانه رزرو کنند در غیر این صورت مشمول تخفیف نخواهند شد.
,
 
,
سعیدیان فر همچنین گفت: ما سیستم رزروها را قبل از شروع هفته یعنی روز چهارشنبه باز می کنیم تا شهروندان کار رزرو خود را انجام دهند.
,
 
,
وی یادآور شد: تردد در محدوده آلودگی هوا نیز همان عدد ۲۰ روز تردد رایگان است و برای تردد بیشتر از ۲۰ روز باید هزینه پرداخت شود.
,
 
,
سعیدیان فر با اشاره به اینکه قوانین ساکنین محدوده طرح ترافیک مشابه همان قوانین سال ۹۸ است بیان کرد: ساکنین محدوده می توانند قبل از ساعت ۸:۳۰ دقیقه صبح یک ورود و بعد از ساعت ۱۷ یک خروج رایگان داشته باشند و بین این ساعات هم برای آنها نصف قیمت است.
,
 
,
وی اضافه کرد: همچنین کسانی که در این محدوده مستاجرند نیز می توانند اجازه تمدید را به اداره دفتر خدمات الکترونیک شهرداری تهران ارائه کنند و مالکان نیز اگر عواض نوسازی خودرو را پرداخت کنند به صورت اتومات برای آنها تمدید خواهد شد.
,
 
,
سعیدیان فر که در یک برنامه رادیویی صحبت می کرد، درخصوص وضعیت ترافیکی روزهای پنجشنبه در سال ۹۹ عنوان کرد: ما در سال جدید همچون سال ۹۸ پنجشنبه ها طرح ترافیک نداریم و فقط محدوده کنترل آلودگی هوا را داریم که از ساعت ۶:۳۰ دقیقه صبح تا ۱۳ ظهر اعمال می شود و برای شهروندانی هم که روز پنجشنبه وارد محدوده شوند فقط یک روز از ۲۰ روز تردد رایگان آنها کاسته خواهد شد.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه