اخبار داغ

رئیس اداره نظارت و بازرسی صنعت، معدن و تجارت هرمزگان:

تاکنون هیچ گونه دپو در بحث مواد شوینده و ماسک در هرمزگان صورت نگرفته است

تاکنون هیچ گونه دپو در بحث مواد شوینده و ماسک در هرمزگان صورت نگرفته است
پیروی منش گفت: تاکنون هیچ گونه دپو، احتکار، امتناع از فروش و گران فروشی در بحث مواد شوینده و ماسک صورت نگرفته است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ عبدالرضا پیروی منش، رئیس اداره نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان در گفتگو اختصاصی با خبرنگار هرمز اظهار کرد: با توجه به موضوع کرونا در هرمزگان بر اساس مکاتبه های صورت گرفته گشت مشترک متشکل از بازرسان صنعت و معدن، علوم پزشکی و مراجع قضایی در سطح استان صورت گرفت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عبدالرضا پیروی منش, پیروی منش, هرمز,

رئیس اداره نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان تصریح کرد: در بازدیدهای میدانی از واحدهای صنفی که ماسک و مواد شوینده و بهداشتی عرضه می کنند تنها یک مورد به لحاظ عدم درج قیمت وجود داشته که برای آن پرونده تشکیل و برخورد قاطع صورت گرفت.

,

پیروی منش با تاکید بر اینکه تاکنون هیچ گونه دپو، احتکار، امتناع از فروش و گران فروشی در بحث مواد شوینده و ماسک صورت نگرفته است، عنوان کرد: تا قبل از آغاز بیماری کرونا در کشور به دلیل شرایط آب و هوایی استان نیاز به ماسک تنها در مراکز درمانی بود و هرمزگان که تنها مصرف کننده آن بود هیچ گونه کارخانه تولیدی ماسک در آن وجود ندارد.

,

وی خاطر نشان کرد: از تمامی شهروندان خواستاریم که هر گونه تخلف در عرضه کالا در سطح شهر را با استفاده از شماره ۱۲۴ به بازرسان سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان اطلاع رسانی کنند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه