اخبار داغ

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای لرستان:

تردد در تمام راه‌های لرستان به جز محور قدیم خرم‌آباد- پلدختر برقرار است

تردد در تمام راه‌های لرستان به جز محور قدیم خرم‌آباد- پلدختر برقرار است
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای لرستان گفت: همه راههای مواصلاتی به جز محور قدیم خرم آباد- پلدختر و گردنه پای آستان کوهدشت باز و تردد برقرار است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سفیر افلاک عباس شرفی صبح امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به شدت بارندگی در استان لرستان اظهار داشت: با توجه به اینکه  از شب گذشته شاهد بارش شدید و بدون وقفه باران را در تمام محورهای استان هستیم اما همه راههای مواصلاتی به جز محور قدیم خرم آباد- پلدختر و گردنه پای آستان کوهدشت باز و تردد برقرار است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیر افلاک,

وی افزود: با توجه به شرایط بحرانی از عصر روز دوشنبه پنجم اسفند به دلیل مسائل ایمنی محور خرم آباد- پلدختر را مسدود کردیم و محور های دهلیج، چولهول و پاعلم را به عنوان جایگزین در نظر گرفتیم، گردنه پای آستان در محور کوهدشت- گراب نیز بدلیل عملیات ریزش برداری درپی عملیات انفجار توسط پیمانکار راه و شهرسازی مسدود شده است و تردد در محور جایگزین آن از مسیر کت کن- خسروآباد- کوهنانی صورت می گیرد.

,

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای لرستان عنوان کرد:خوشبختانه با برنامه ریزی در ستاد مدیریت بحران راهداری لرستان و تقسیم کاری که صورت گرفت از ساعات اولیه روز دوشنبه پنجم اسفند تمام‌نیرو ها و ماشین آلات بخصوص در محورهای حساس به حالت آماده باش درآمدند و تا این لحظه هیچگونه خللی در تردد رخ نداده است.

,

شرفی گفت: با توجه به شدت بارندگی و احتمال وقوع سیل از وی از مردم تقاضا داریم ا از سفرهای غیرضروری پرهیز کنند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه