اخبار داغ

رییس هیات نظارت بر انتخابات استان:

گزارشی از تخلفات انتخاباتی به هیات نظارت ارسال نشده است

گزارشی از تخلفات انتخاباتی به هیات نظارت ارسال نشده است
رییس هیات نظارت بر انتخابات خراسان شمالی گفت هنوز هیچ گزارشی از تخلفات انتخاباتی در استان به هیات نظارت استان ارسال نشده است که مورد بررسی قرار گیرند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ عابدین عابدی مقدم، رییس هیات نظارت بر انتخابات خراسان شمالی در گفت و گو با عصر اترک اظهار کرد کار هیات های اجرایی انتخابات در استان در زمینه برگزاری و رصد عملکرد انتخاباتی نامزدهای داوطلب برای انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان از استان به پایان رسید.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عابدین عابدی مقدم، رییس هیات نظارت بر انتخابات خراسان شمالی در گفت و گو با ,  , عصر اترک , اظهار کرد کار هیات های اجرایی انتخابات در استان در زمینه برگزاری و رصد عملکرد انتخاباتی نامزدهای داوطلب برای انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان از استان به پایان رسید.,

عابدی مقدم عنوان کرد هنوز هیچ گزارشی مبنی بر تخلفات ثبت شده و یا شکایت های انجام از نامزدهای انتخاباتی استان به هیات نظارت بر انتخابات استان ارسال نشده است که مورد بررسی قرار گیرند.

,

وی افزود با دریافت گزارش ها، اقدام برای بررسی گزارشات ارسال شده نسبت به نامزدها مورد بررسی قرار می گیرند و به مراجع ذی ربط ارسال خواهند شد.
به گزارش عصر اترک، ۶۵۸ هزار و ۳۴۲ نفر در استان خراسان شمالی واجد شرایط رای دادن بودند که با مشارکت ۵۷ درصدی در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و میاندوره پنجمین دوره خبرگان رهبری، این استان در ردیف استان های اول کشور در این شاخص قرار گرفت.

,
, .,

محمد وحیدی و سیدمحمد پاکمهر در حوزه انتخابیه بجنورد، گرمه، جاجرم، راز و جرگلان و مانه و سملقان به عنوان نمایندگان یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی انتخاب شدند.

,

در حوزه انتخابیه اسفراین امان الله حسین پور با ۱۹ هزار و ۳۱۲ رای و در حوزه انتخابیه شیروان نیز علی جدی با کسب ۲۸ هزار و ۷۷۹ رای حادز اکثریت آرای مکتسبه شده و به مجلس راه یافته اند.

, .,

در حوزه انتخابیه مشترک قوچان و فاروج نیز علی آذری با ۴۴ هزار و ۳۳ رای توسط مردم انتخاب شده است.

, .,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه