اخبار داغ

پس از ۵ روز بررسی؛

دادگاه نیویورک غول هالیوود را مقصر شناخت/ واکنش چهره‌ها

دادگاه نیویورک غول هالیوود را مقصر شناخت/ واکنش چهره‌ها
در حالی که پس از پنج روز بررسی، دادگاه نیویورک هاروی واینستین تهیه‌کننده رسوای هالیوود را برای اتهامات آزار و تجاوز جنسی گناهار شناخت، رییس انجمن بازیگران از این حکم استقبال کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از ورایتی، هاروی واینستین دیروز دوشنبه برای اتهامات آزار و تجاوز جنسی درجه سوم گناهکار شناخته شد اما از اتهامات دیگر از جمله سوءاستفاده جنسی تبرئه شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

این حکم محکومیت که برای پرونده میریام هیلی و جسیکا مان صادر شده می‌تواند موجب شود این تهیه‌کننده سرشناس هالیوودی بقیه عمرش را در زندان سپری کند.

,

در حالی که وکیل مدافع وی درخواست تجدید نظر کرد، قاضی این پرونده با این درخواست مخالفت کرد.

,

واینستین در نیویورک برای پنج جرم شامل دو مورد سوءاستفاده جنسی محاکمه شد.

,

هیات منصفه به این نتیجه رسید که واینستین به دو زن تجاوز کرده و هر مورد می‌تواند ۱۰ سال حبس را در پی داشته باشد. میزان محکومیت واینستین ۱۱ مارس مشخص خواهد شد. او می تواند برای آزار جنسی به ۵ تا ۲۵ سال و برای تجاوز جنسی درجه سوم به ۱۸ ماه تا ۴ سال حبس محکوم شود.

,

وی هنوز برای بررسی اتهامات جنسی دو زن دیگر باید در لس‌آنجلس محاکمه شود.

,

متخصصان حقوقی با صدور این حکم گفتند این دادگاه پیامی برای قربانیان داشت و آن اینکه پرونده‌های پیچیده و سخت هم می‌توانند به پیروزی برسند.

,

واینستین پس از صدور حکم با دستبند راهی زندان شد. او تا ۱۱ مارس که زمان حکم اعلام شود در زندان می‌ماند. دستور زندانی کردن وی پیام بدی برای واینستین دارد به این معنا که قاضی هیچ آسان‌گیری در مورد وی اعمال نمی‌کند.

,

با وجود تلاش وکلای وی برای آزادی موقت با تکیه بر جراحی ناموفق کمر که وی اخیراً انجام داده و قادر نیست درست حرکت کند، قاضی با آزاد بودن وی تا ۱۱ مارس مخالفت کرده است.

,

در حالی که انتظار می رفت وی راهی زندان ریکرز آیلند شود، او به زندان بلوو منتقل شد. این زندان بیمارستان مجهزی دارد و گفته شده که واینستین در قفسه سینه درد داشت.

,

این تهیه کننده تاکنون با ضمانت ۲ میلیون دلاری آزاد بود.

,

گابریله کارتریس رییس انجمن بازیگرن سینمایی و تلویزیونی با حمایت از این حکم گفت جرایم واینستین قابل شمارش نبود. اما این تنها آغاز راه است و ما محاکمات وی در لس‌آنجلس را هم دنبال می‌کنیم. وی افزود: امیدوارم بازماندگان این رویدادها با شهامت و قوی باقی بمانند. این محاکمات پیامی برای دیگر قربانیان و آزار دیدگان دارد و آن اینکه ماه پشت ابر نمی‌ماند.

,

کارتریس از زمان برملا شدن اتهامات واینستین تلاش زیادی را در انجمن بازیگران شروع کرد تا از وقوع چنین اعمالی جلوگیری شود.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه