اخبار داغ

روستا آزاد:

ناکارآمدی اصلاحات باعث شد مردم به جریان انقلابی رأی اعتماد بدهند

ناکارآمدی اصلاحات باعث شد مردم به جریان انقلابی رأی اعتماد بدهند
گفت:اصلاح طلبان که مدعی تغییر اوضاع بود، عملا در امر اداره کشور حرفی برای گفتن نداشت و بسیار ضعیف عمل کردند؛ از این رو مردم تصمیم گرفتند به جریان انقلابی رای اعتماد بدهند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ رضا روستا آزاد، رئیس اسبق دانشگاه صنعتی شریف و فعال سیاسی اصولگرا در گفتگو با مهر با اشاره به نتیجه انتخابات دوم اسفند گفت: در بحث‌های جامعه شناسی تاکید می‌کنند که مجموعه مردم متعلق به طیف‌های مختلف فرهنگی، اقتصادی و سیاسی هستند و طبعاً این طبقه بندی در کشور ما نیز صادق است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
وی افزود: در جامعه ایران یک هسته متدین و انقلابی داریم، یک هسته‌ای داریم که نسبت به مسائل کشور هیچ حساسیتی ندارد و یک مجموعه بزرگ‌تر هم داریم که به تعبیر قرآن «ناس» هستند.
,
 
,
وی همچنین گفت: دو هسته اول معمولاً مواضع مشخصی دارند که مستقل از حوادث است و عمدتاً تغییر ناپذیر است. مثل طرفداران تیم‌های فوتبال که برد و باخت تیمشان تأثیری در اصل هواداری آنها ندارد.
,
 
,
روستا آزاد با اشاره به اینکه عامه مردم مبتنی بر عملکرد رفتار می‌کنند تاکید کرد: در این دوره از انتخابات مجلس هم دو هسته‌ای که عرض کردم مثل همیشه عمل کردند، اما عامه مردم به خاطر عملکرد ضعیف مجلس دهم و دولت یازدهم و دوازدهم تصمیم تازه ای گرفتند.
,
 
,
بنابر گزارش مهر، وی افزود: توده مردم دیدند عملکرد جناحی که تحت عنوان اصلاح طلبی مدعی تغییر اوضاع بود، عملاً در امر اداره کشور حرفی برای گفتن نداشت و بسیار ضعیف عمل کرد.
,
 
,
وی همچنین گفت: در چنین شرایطی برخی دلخور شدند و در انتخابات شرکت نکردند و برخی هم به این نتیجه رسیدند که شرایط فعلی ناشی از عملکرد اصلاح طلبان است و تصمیم گرفتند که اداره کشور را به جریان انقلابی بسپارند.
,
 
,
روستا آزاد تاکید کرد: انشاالله این جریان اجتماعی این فرصت را غنیمت بشمارد و با خدمت خالصانه اعتماد مردم را به درستی پاسخ دهد.
,
 
,
انتهای پیام/
,
 
,
 
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه