اخبار داغ

سوژه مردمی؛

گلایه فرهنگیان از افزایش قیمت غذای خانه معلم/ طیبی: افزایش قیمت به دلیل بهبود کیفیت است

گلایه فرهنگیان از افزایش قیمت غذای خانه معلم/ طیبی: افزایش قیمت به دلیل بهبود کیفیت است
مدیر توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش خراسان‌جنوبی گفت: افزایش قیمت غذا در خانه معلم به دلیل تغییر در کیفیت غذا و بنابردرخواست فرهنگیان بوده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از خاورستان، طی تماس با پایگاه خبری تحلیلی خاورستان، تعدادی از فرهنگیان استان از افزایش قیمت غذای ارائه شده در خانه معلم تا سقف 50 درصد خبر داده و خواستار پیگیری این مسئله بودند. 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خاورستان،, خاورستان،, خاورستان،,
برای پیگیری این مسئله با مسئول مربوطه در آموزش و پرورش خراسان‌جنوبی گفت‌وگو کردیم.
,
 
,
سکینه طیبی مدیر توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش خراسان‌جنوبی در این خصوص در گفت‌وگو با خاورستان، اظهار کرد: افزایش قیمت غذای خانه معلم به دلیل بهبود ایجاد شده در کیفیت غذا است.
,
 
,
وی افزود: قبل از این برنج هندی پخت می‌شد اما در حال حاضر برنج ایرانی و پاکستانی پخت می‌شود.
,
 
,
مدیر توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش خراسان‌جنوبی عنوان کرد: این تغییر قیمت غذا به دلیل بهبود در کیفیت و طبخ برنج ایرانی و پاکستانی بوده است.
,
 
,
طیبی عنوان کرد: البته برنج هندی با همان نرخ ثابت قبل نیز پخت می‌شود اما با توجه به طبخ برنج ایرانی و پاکستانی در حال حاضر غذا با دو نرخ یک نرخ با کیفیت بالاتر و یک نرخ با کیفیت معمولی ارائه می‌شود.
,
 
,
وی اظهار کرد: تغییر در کیفیت غذا در راستای نیاز و درخواست همکاران فرهنگی که نسبت به طبخ برنج هندی اعتراض داشتند، انجام شد.
,
 
,
مدیر توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش خراسان‌جنوبی در مورد انتخاب نوع غذا با کیفیت بالاتر یا معمولی، گفت: فرد زمانی‌که وارد سامانه می‌شود انتخاب می‌کند که برنج خوب با مرغ وزن بالاتر می‌خواهد یا برنج و مرغ با وزن معمولی را می‌خواهد.
,
 
,
واگذاری خانه معلم بیرجند به بخش خصوصی
, واگذاری خانه معلم بیرجند به بخش خصوصی, واگذاری خانه معلم بیرجند به بخش خصوصی,
 
,
طیبی با بیان این‌که خانه معلم بیرجند از طریق مزایده عمومی به بخش خصوصی واگذار شده، عنوان کرد: تمامی خدماتی که قبلا به فرهنگیان ارائه می‌شد در حال حاضر نیز ارائه می‌شود.
,
 
,
وی خاطرنشان کرد: هر تغییری که بعد از این بخواهد در خانه معلم بیرجند توسط بخش خصوصی ایجاد شود ابتدا از آموزش و پرورش مجوز اخذ و بعد انجام می‌شود.
,
 
,
مدیر توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش خراسان‌جنوبی اظهار کرد: مدیریت توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش خراسان‌جنوبی سه گروه نظارت در بحث بهداشت، اموال و رفاه فرهنگیان بر خدمات بخش خصوص دارد.
,
 
,
طیبی با بیان این‌که فعالیت بخش خصوصی در مورد خانه معلم زیر نظر آموزش و پرورش است، گفت: اگر تغییری غیر از نظر آموزش و پرورش ایجاد شود بازرسین اعلام می‌کنند و ما مطمئنا جلوی اقدام را خواهیم گرفت.
,
 
,
وی افزود: چنانچه همکاران تخلفی در مورد ارائه خدمات خانه فرهنگیان مشاهده کردند می‌توانند حضوری و از طریق سامانه ارزیابی عملکرد به مدیریت توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش اعلام کنند.
,
 
,
مدیر توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش خراسان‌جنوبی بیان کرد: واگذاری خانه معلم بیرجند از 15 بهمن ماه به بخش خصوصی انجام شده است.
,
 
,
طیبی خاطرنشان کرد: افزایش قیمت غذا در خانه معلم یک هفته بعد از واگذاری خانه معلم به بخش خصوصی صورت گرفته است.
,
 
,
وی افزود: قیمت هر پرس غذا از 13 هزار تومان به 15 هزار و500 تومان و از 14 هزار تومان به 17 هزار تومان افزایش داشته است. 
,
 
,
مدیر توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش خراسان‌جنوبی گفت: در راستای رفاه فرهنگیان هر کاری که باشد انجام می‌دهیم و چنانچه همکاران از موضوعی ناراحت باشند با اطلاع دادن به آموزش و پرورش پیگیر حل مسئله هستیم.
,
 
,
وی اظهار کرد: اسکان فرهنگیان همراه با تخفیف در خانه معلم از دیگر خدماتی است که به فرهنگیان داده می‌شود ضمن این‌که در مورد اسکان تغییر قیمتی نداشتیم.
,
 
,
مدیر توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش خراسان‌جنوبی گفت: مراسماتی که در خانه معلم برگزار می‌شود با اولویت فرهنگیان همراه با تخفیف است.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه