اخبار داغ

رییس اداره نظارت و بازرسی سازمان صمت کردستان:

هیچگونه احتکار ماسک مشاهده نشده است/ دانشگاه علوم پزشکی کردستان باید نظارت بیشتری بر داروخانه ها داشته باشد

هیچگونه احتکار ماسک مشاهده نشده است/ دانشگاه علوم پزشکی کردستان باید نظارت بیشتری بر داروخانه ها داشته باشد
رییس اداره نظارت و بازرسی سازمان صمت کردستان اظهار کرد: در بازرسی هایی که با همکارانمان در نیروی انتظامی انجام گرفته است هیچ گونه احتکاری در هیچ داروخانه ای در مورد اقلام بهداشتی از جمله ماسک، دستکش و مواد ضد عفونی شده در داروخانه های استان کردستان صورت نگرفته است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  کُردتودی، با انتشار اخبار شیوع بیماری کرونا در تعدادی از شهر های کشور موج خرید اقلام بهداشتی مانند انواع ماسک، دستکش و مواد ضد عفونی کننده در جامعه شکل گرفته است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کُردتودی،, کُردتودی,

 کمبود این اقلام بهداشتی در سطح شهر و نگرانی مردم بابت تامین و حفظ سلامتی صدای اعتراض آنان را بلند کرده است؛ آنهم در شرایطی که از یکسو، موج اطلاع رسانی و خبرهای نگران کننده در این زمینه در کشور در حال افزایش است.

,

فرزاد سردار زاده رییس اداره نظارت و بازرسی سازمان صمت کردستان در گفتگو با خبرنگار کُردتودی، اظهار کرد: در بازرسی هایی که با همکارانمان در نیروی انتظامی انجام گرفته است هیچ گونه احتکاری در هیچ داروخانه ای در مورد اقلام بهداشتی از جمله ماسک، دستکش و مواد ضد عفونی شده در داروخانه های استان کردستان صورت نگرفته است.

, ،,

وی افزود: در این مورد ما بیشتر با کاهش عرضه مواجه هستیم که در چند روز آینده با رایزنی هایی که توسط دانشگاه علوم پزشکی با تولیدکنندگان صورت گرفته است شاهد عرضه آن در داروخانه ها خواهیم شد.

,

به گفته بسیاری از  شهروندان، طی روزهای اخیر قیمت هر یک قلم ماسک یکبار مصرف از ۵۰۰ تومان به دو تا سه هزار تومان و حتی بیشتر و ماسک های فیلتردار نیز که قیمت آنها بین ۲ تا ۵ هزار تومان بود به ۲۵ تا ۳۳ هزار تومان افزایش یافته است که سردار زاده در همین راستا عنوان نمود: در این مورد باید مسوولین دانشگاه علوم پزشکی تمهیدات لازم را انجام دهند و بر عملکرد داروخانه ها نظارت داشته باشند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه