اخبار داغ

امام جمعه نهبندان:

کاندیداتوری بیش از 7 هزار نفر نشان از رقابتی بودن انتخابات دارد/ مجلس جدید امید را به مردم بازگرداند

کاندیداتوری بیش از 7 هزار نفر نشان از رقابتی بودن انتخابات دارد/ مجلس جدید امید را به مردم بازگرداند
حجت الاسلام خزاعی با اشاره به این‌که قبل از انتخابات مسائلی مانند رقابتی نبودن انتخابات مطرح می‌شد،گفت: اگر این انتخابات رقابتی نبود بیش از هفت هزار نفر کاندیدای نمایندگی مجلس شورای اسلامی نمی‌شدند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت‌الاسلام‌والمسلمین عباسعلی خزاعی امام جمعه نهبندان در گفت‌وگو با خاورستان، اظهار کرد: مردم ایران با وجود مشکلات فراران بصیرت خود را به اثبات رساندند و در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی با شکوه تمام شرکت کردند و برگ زرین دیگری از افتخارات خود را در تاریخ ثبت کردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, حجت‌الاسلام‌والمسلمین عباسعلی خزاعی امام جمعه نهبندان در گفت‌وگو با , خاورستان, خاورستان, خاورستان, خاورستان, اظهار کرد: مردم ایران با وجود مشکلات فراران بصیرت خود را به اثبات رساندند و در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی با شکوه تمام شرکت کردند و برگ زرین دیگری از افتخارات خود را در تاریخ ثبت کردند.,

وی افزود: استکبار جهانی و ایادی آن‌ها از مدت‌ها پیش در دستور کار خود قرار داده بودند که مردم ایران در انتخابات شرکت نکنند و از هر جا که بتوانند دشمنی خود را نشان می‌دهند گاهی با مداخله در مسائل نظامی و گاهی اقتصادی و به شهادت رساندن سردار دل‌ها نمونه‌ای از دشمنی‌های استکبار جهانی بود.

,

امام جمعه نهبندان با اشاره به این‌که مسئله انتخابات نیز یکی دیگر از مسائل مورد توجه دشمن است، گفت: برای استکبار جهانی بسیار سنگین است که مردم ایران با شکوه تمام در پای صندوق‌های رأی حاضر شوند و خواستند از این شکوه و عظمت بکاهند که الحمدلله از این شکوه کاسته نشد و مردم ساعت‌ها در صف‌های طویل انتخابات حضور داشتند.

,

حجت‌الاسلام خزاعی با اشاره به این‌که در بسیاری از کلان شهرها تعداد شعب و تعرفه‌های انتخاباتی کم بود، افزود: نیاز بود تعداد شعب انتخابات و تعرفه‌های انتخاباتی افزایش پیدا می‌کرد که متأسفانه در بسیاری از شعب تعرفه انتخاباتی به اندازه کافی موجود نبود و مردم ساعات بسیاری را در صف معطل شده بودند و باید در انتخابات‌های آینده تمهیدات بیشتری در این خصوص اندیشیده شود.

,

وی افزود: متأسفانه مشکلات اقتصادی و نارضایتی مردم و همچنین موضوع بیماری کرونا باعث شد برخی جوانب احتیاط را رعایت می‌کردند اما با وجود همه این مسائل مردم در انتخابات شرکت کردند و نوع انتخاب آن‌ها که به سمت انقلابی‌گری و روحیه جهادی است امیدواری را بیشتر می‌کند.

,

امام جمعه نهبندان گفت: مردم گلایه‌هایی دارند و در مصاحبه‌هایی که از آن‌ها توسط صدا و سیما پخش شد، ابراز می‌کردند ما به جهت این‌که جناح حاضر کاری را برای ما انجام نداده است در انتخابات شرکت نکردیم.

,

حجت‌الاسلام خزاعی تصریح کرد: در حال حاضر مجلس جدیدی شکل گرفته است و مجلس جدید باید امیدواری را به مردم برگرداند و انتظار است تا قبل از هفتم خردادماه سال آینده که مجلس به صورت رسمی تشکیل شود، اعضای مجلس باید با هم بنشینند و برنامه‌ریزی‌های لازم را انجام دهند تا با شروع مجلس به مسائل مهم رسیدگی شود.

,

وی افزود: عده‌ای از مردم در بحث اشتغال، مسکن و معیشت دچار مشکل هستند و در این خصوص به مردم قول‌هایی داده شده بود که مشکلات اشتغال و مسکن رفع خواهد شد؛ یک بخشی از این مشکلات مربوط به تحریم‌ها است اما بخش بیشتر آن مدیریتی است و آن‌طور که باید مدیریت می‌شد نشده است اما مردم بین نارضایتی از افراد و جمهوری اسلامی ایران فرق می‌گذارند و همان طور که در راهپیمایی 22 بهمن امسال شرکت کردند، حضور بسیار خوبی در انتخابات داشتند.

,

امام جمعه نهبندان با اشاره به این‌که مردم رأی دادند و نباید ناامید شوند و مجلس جدید باید امید را به مردم برگرداند، گفت: در همین مجلس کنونی افرادی دلسوز مردم بودند و دوباره نیز انتخاب شدند و همه چیز به تلاش نمایندگان بستگی دارد و اگر بخواهند اقبال مردم را با خودشان داشته باشند باید آن‌چه در سخنان تبلیغاتی خود قول دادند به معنای حقیقی کلمه به قول‌‌های خود عمل کنند و در جهت رفع مشکلات مردم قدم بردارند.

,

حجت‌الاسلام خزاعی با اشاره به این‌که قبل از انتخابات مسائلی مانند رقابتی‌نبودن انتخابات مطرح می‌شد، تصریح کرد: اگر این انتخابات رقابتی نبود بیش از 7 هزار نفر کاندیدای نمایندگی مجلس شورای اسلامی نمی‌شدند و واقعا بعضی از افراد بی‌انصافی کردند که گفتند "می‌خواهند انتخابات را یک رنگ کنند" اگر این تعداد کاندیدا را تقسیم بر 290 کرسی کنیم می‌بینید تعداد زیادی از افراد برای هر کرسی رقابت کردند و الحمدلله انتخابات رقابتی و با حضور پرشور مردم برگزار شد.

,

وی افزود: اگر سخنان قبل از انتخابات مانند شیوع ویروس کرونا و رادیوهای خارجی نبود قطعا مشارکت مردم بیشتر بود اما باید توجه داشت در انتخابات‌های سایر کشورهای دنیا حضور مردم بسیار کمتر است و باید به مردم دستمریزاد گفت که با وجود مشکلات و سختی‌ها تا این حد در انتخابات شرکت کردند.

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه