اخبار داغ

محمود فکری سرمربی جدید نساجی شد

محمود فکری سرمربی جدید نساجی شد
محمود فکری به عنوان سرمربی جدید تیم فوتبال نساجی مازندران انتخاب شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از بلاغ، کاپیتان جویباری و اسبق استقلال تهران و بازیکن پیشین تیم ملی به عنوان جانشین محمدرضا مهاجری انتخاب و مشغول به کار شد.

پس از استعفای محمدرضا مهاجری از سرمربیگری نساجی مازندران، اعضای هیئت مدیره باشگاه با محمود فکری به توافق رسیدند تا او برای ادامه مسابقات نیم‌فصل دوم لیگ برتر، هدایت تیم محبوب مازندرانی را بر عهده داشته باشد.

مراسم معارفه محمود فکری به‌عنوان سرمربی جدید نساجی مازندران امروز در تهران برگزار می شود.

محمود فکری جویباری متولد ۴ مرداد سال ۱۳۴۸ در جویبار بازیکن سابق کشورمان، رکورددار تعداد بازی در باشگاه استقلال تهران است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بلاغ,
,
,
,
,
,
,

فکری فوتبالش را در سال ۶۵ از تیم ساحل جویبار آغاز کرد و در سال ۱۳۶۹ به تیم نساجی مازندران پیوست. پس از این تیم، پیراهن استقلال تهران را تن کرد، خدمت سربازی باعث شد تا او فوتبالش را در تیم فجر سپاسی شیراز ادامه دهد و پس از پایان خدمت سربازی به استقلال تهران بازگشت. بیشتر دوران بازیگری فکری در باشگاه استقلال تهران گذشت. او پس از حوادث شهرآورد سی و هشتم تهران در دی ماه سال ۱۳۷۳ با محرومیت شش ماه از حضور در زمین بازی روبرو شد.

او از سال ۱۳۸۱ تا ۱۳۸۶ کاپیتان استقلال بود. فکری همراه با استقلال ۳ بار قهرمان لیگ ایران (۱۳۷۷، ۱۳۸۰، ۱۳۸۵)، ۳ بار قهرمان جام حذفی ایران (۱۳۷۵، ۱۳۷۹، ۱۳۸۱) شد. ضمن اینکه ۵ نایب قهرمانی لیگ ایران (۱۳۷۳، ۱۳۷۸، ۱۳۷۹، ۱۳۸۱، ۱۳۸۳) و ۲ نایب قهرمانی جام حذفی (۱۳۷۸، ۱۳۸۳)، و یک نایب قهرمانی (۱۳۷۸) و یک مقام سومی (۱۳۸۱) در جام باشگاه‌های آسیا را در کارنامه خود دارد.

محمود فکری رکورددار تعداد بازی با پیراهن استقلال تهران است.

فکری در ۳۴۵ بازی رسمی برای استقلال به میدان رفته‌است.

,
,
,
,
,
,
,

محمود فکری در ۱۸ بازی شهرآورد تهران حاضر بود است و از این لحاظ در رده سوم بیشترین تعداد بازی در شهرآورد قرار دارد. علی پروین و علیرضا واحدی‌نیکبخت نفراتی هستند که بیش از فکری در دربی حاضر بوده‌اند.

محمود فکری ۳۰ بازی ملی و یک گل ملی را در کارنامه داشته و به‌عنوان بازیکن در تیم‌های نساجی مازندران، استقلال تهران، فجرسپاسی شیراز و شیرین‌فراز کرمانشاه توپ زده است.

همچنین فکری در تیم‌های شیرین‌فراز، استقلال، مس کرمان و صبای قم به‌عنوان دستیار و در نساجی مازندران، نفت مسجدسلیمان، شاهین شهرداری بوشهر، سرخپوشان پاکدشت، آلومینیوم اراک و خوشه‌طلایی ساوه به‌عنوان سرمربی حضور داشت.

فکری سرمربی تیم فوتبال دسته اولی خوشه طلایی ساوه بود که به عنوان تیم لیگ برتری نساجی مازندران انتخاب شد.

تیم فوتبال نساجی مازندران تا اینجای لیگ برتر فوتبال با سرمربیگری محمدرضا مهاجری از ۲۰ بازی انجام داده با ۴ برد، ۸ مساوی و ۸ باخت و ۲۰ امتیاز در رده یازدهم جدول ۱۶ تیمی این رقابت‌ها قرار دارد.

انتهای پیام/

,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه