اخبار داغ

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی‌درمانی آذربایجان‌غربی:

رعایت بهداشت فردی اولویت اول در پیشگیری از کرونا/ هیچ موردی از کرونا در آذربایجان غربی وجود ندارد

رعایت بهداشت فردی اولویت اول در پیشگیری از کرونا/ هیچ موردی از کرونا در آذربایجان غربی وجود ندارد
معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی‌درمانی آذربایجان‌غربی گفت: آب و صابون مایع، بهترین گزینه برای ضدعفونی‌کردن دست‌هاست و شهروندان اصراری بر استفاده از محلول‌ها یا ژل‌های ضدعفونی نداشته‌باشند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ رسول انتظارمهدی در گفت و گو با خبرنگار اروم نیوز، اظهار داشت: شهروندان توجه داشته‌باشند که شستن مداوم دست‌ها با آب و صابون مایع و رعایت بهداشت فردی، مهمترین راه پیشگیری از بیماری کرونا به شمار می‌رود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اروم نیوز،,

وی اضافه کرد: همچنین مردم آذربایجان‌غربی توجه داشته‌باشند که رعایت موازین بهداشتی به ویژه در محل‌های عمومی و سطح شهر می‌تواند در جلوگیری از بروز اپیدمی کرونا بسیار اثرگذار باشد.

,

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی‌درمانی آذربایجان‌غربی بیان کرد: در حال حاضر رعایت بهداشت فردی به یک گفت‌وگوی غالب تبدیل شده که باید در این خصوص از همه شهروندان قدردانی کرد.

,

انتظارمهدی ادامه داد: کرونا نظیر بیماری‌های تنفسی دیگر بوده ولی ناشناخته بودن آن و ناآشنایی سیستم ایمنی بدن جامعه انسانی با این ویروس موجب نگرانی شده در حالی که از نظر کشندگی، این بیماری اثرگذاری کمی دارد.

,

گفتنی است تاکنون موردی مشکوک یا مثبت از این بیماری در آذربایجان غربی مشاهده نشده است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه