اخبار داغ

رئیس اداره تبلیغات اسلامی زاهدان:

آغاز ثبت نام اعتکاف در زاهدان/ 5مسجد میزبان معتکفان می شود

آغاز ثبت نام اعتکاف در زاهدان/ 5مسجد میزبان معتکفان می شود
حجت‌الاسلام علی خیور از آغاز ثبت‌نام سنت حسنه اعتکاف در پنج مسجد زاهدان ازاول ماه رجب مقارن با 6 اسفندماه خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت‌الاسلام علی خیور، رئیس اداره تبلیغات اسلامی زاهدان در گفت وگو با خبرنگار عصرهامون ضمن تبریک ایام مبارک ماه رجب و ولادت خجسته امام محمد باقر(ع) گفت: ثبت نام از علاقمندان از اول ماه رجب مقارن با 6 اسفندماه تا پایان روز 12رجب مقارن با 15اسفندماه انجام خواهد شد.

وی افزود: مسجد الزهرا(س) واقع در بلوار آزادگان، مسجد حضرت زینب(س) واقع در خیابان دانشگاه13و مسجد کوثر واقع در زیباشهر برای مراسم اعتکاف خواهران در نظر گرفته شده و مسجد جامع واقع در خیابان آزادی و مسجد حضرت ابالفضل(ع) نیز مکانهای ثبت نام ویژه آقایان خواهد بود.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی زاهدان بیان کرد: مبلغ همیاری معتکف، امسال 700 هزار ریال خواهد بود که معتکف به مسجد محل ثبت نام خود تحویل خواهد داد.

وی ادامه داد: احتمال لغو برگزاری مراسم بر حسب دستور تهران یا مسئولان بهداشتی و امنیتی وجود مبنی بر پیشگیری از بروز ویروس کرونا وجود دارد که اطلاع دقیق از این امر از طریق اصحاب رسانه به عموم مردم اعلام خواهد شد.

خیور با اشاره به استقبال خوب مردم برای ثبت نام در مراسم اعتکاف افزود: برپایی محافل قرآنی، سخنرانی، مناجات خوانی و مداحی مداحان اهل بیت علیهم السلام از جمله برنامه های آیین اعتکاف امسال است که امیدواریم این مراسم روح‌بخش مانند سال‌های گذشته با شور و شعور معنوی و مهدوی برگزار شود.

این مقام مسئول خاطر نشان کرد: امسال دو برنامه اعتکاف دانش آموزی ویژه دانش آموزان نیز در زاهدان برگزار می شود که مکان اجرای این برنامه معنوی در مسجد حضرت ابالفضل(ع) و مسجد ابوذر واقع در بلوار سردار سپهبد شهید سلیمانی می باشد.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصرهامون ,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه