اخبار داغ

دادستان بردسکن:

حکم انفصال خدمت شهردار سابق شهرآباد صادر شد

حکم انفصال خدمت شهردار سابق شهرآباد صادر شد
دادستان بردسکن گفت: به جهت تخلفات عدیده توسط شهردار سابق شهرآباد، انفصال از خدمت وی صادر شده است و پرونده سیرمراحل قضایی را طی می کند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح‌توس، احمد فرزانه، دادستان بردسکن صبح امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه یکی از اتهامات شهردار سابق شهرآباد فروش وسیله شهرداری به شخصی از پیمانکاران شهرداری بوده است ، اظهار داشت: پس از چند سال از فروش اموال شهرداری به غیر، با پیگیری های دادگستری وشهردار فعلی در شهرآباد، وسیله فروخته شده ، دریکی از شهرستانهای استان مرکزی شناسایی شد که با دستور ونیابت قضایی ،دستگاه بیل بکهو لودر تمام اتومات شهرداری توقیف وسپس با انتقال به شهرستان تحویل شهرداری شهرآباد شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح‌توس,


وی با تقدیر از پیگیری های شهردار فعلی شهرآباد در مورد روند رسیدگی پرونده شهردار سابق این شهر خاطر نشان کرد: در مورد شهردار سابق شهرآباد گزارشات متعددی به دادستانی و دیگر دستگاههای نظارتی رسیده بود که با توجه به عدم پاسخگویی لازم توسط وی، دستگاه قضایی ورود پیدا کرد.

دادستان بردسکن با اشاره به اینکه با ورود بازرسی ودستگاههای ناظر تخلفات وی محرز بود، تصریح کرد: با تشکیل پرونده قضایی برای وی وثیغه میلیاردی صادر شد.

وی با توصیه به دستگاههای اداری اذعان کرد: همه دست اندرکاران دولتی در شهرستان باید برابر قانون فعالیت کنند واین مهم را سر لوحه کار خود قرار دهند.

فرزانه با بیان اینکه با هیچکس مماشاتی را نداریم ، عنوان کرد: با تخلف در هر سطحی برخورد داریم ونظارت لازم صورت می گیرد.

وی در پایان تشریح کرد: به جهت تخلفات عدیده توسط شهردار سابق شهرآباد، انفصال از خدمت وی صادر شده است و پرونده سیرمراحل قضایی را طی می کند.

انتهای پیام/

,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه