اخبار داغ

بودجه سال ۹۹ شهرداری میاندوآب ۷۵۰ میلیارد ریال تعیین شد

بودجه سال ۹۹ شهرداری میاندوآب ۷۵۰ میلیارد ریال تعیین شد
کلیات بودجه شهرداری میاندوآب در سال ۹۹ با مبلغ ۷۵۰ میلیارد ریال با رای اعضای شورای شهر به تصویب رسید.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از اروم نیوز، جلسه رسمی و هفتگی شورای شهر میاندوآب با حضور اعضای این شورا در دفتر شورای شهر برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اروم نیوز،,

در این جلسه رئیس شورای شهر میاندوآب در سخنانی با تقدیر و تشکر از حضور پرشور مردم علی رغم همه جوسازی های رسانه ای دشمن در پای صندوق های رای در دوم اسفند، افزود: مردم در این انتخابات شاخ دشمن را بار دیگر شکستند.

,

فخرالدین آذریان اظهار کرد: از همه کاندیداها نیز به نوبه خود تقدیر و تشکر کرده و برای سردار عیسی زاده منتخب مردم در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی آرزوی توفیق و خدمت به مردم داریم.

,

وی در ادامه با تاکید بر حل مشکلات شهری مانند پسماند و آسفالت، گفت: با توجه به نزدیک شدن به ایام عید از شهرداری درخواست داریم تا هر چه سریعتر کارخانه آسفالت را راه اندازی کرده و برای مشکل آسفالت به ویژه در میدان ذوالفقار چاره اندیشی شود.

,

رئیس شورای شهر میاندوآب تصریح کرد: پسماند نیز هزینه و مشکل بزرگی برای شهرداری شده است که در اولین فرصت باید جلسات مربوطه برگزار و مشکل حل شود.

,

آذریان در مورد لایحه بودجه شهرداری نیز گفت: طبق قانون ۶۰ درصد بودجه جاری و ۴۰ درصد بودجه عمرانی است که در بودجه پیشنهادی مورد توجه قرار گیرد.

,

در مورد انتخاب بیمارستان حضرت فاطمه زهرا(س) میاندوآب در مورد کرونا پاسخ داده شود

, در مورد انتخاب بیمارستان حضرت فاطمه زهرا(س) میاندوآب در مورد کرونا پاسخ داده شود,

غیب الله رحیمی دیگر عضو شورای شهر میاندوآب نیز در این جلسه با تقدیر از حضور پرشور مردم در انتخابات، اظهار کرد: دوم اسفند ماه سال ۹۸ تجلی دیگری از حضور حماسی ملت ایران در پای صندوق های رأی بود و مردم مومن، ولایتمدار و انقلابی شهرستان میاندوآب  نیز همگام با سایر هموطنان در سراسر کشور، بار دیگر با مشارکت گسترده در انتخابات ، حماسه ساز شدند.

,

این عضو شورای شهر میاندوآب افزود: ملت سلحشور ایران اسلامی به ویژه مردم شهید پرور میاندوآب ، بار دیگر با مشارکت خود در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی حماسه بزرگ دیگری آفریدند و به دنیا به ویژه استکبار جهانی و هم‌ پیمانانش ثابت کردند که تحت هر شرایطی پشتیبان نظام بوده وبه آرمان‌های بلند رهبر کبیر انقلاب و رهنمودهای مقام معظم‌ رهبری پایبند بوده و تهدیدها و توطئه‌های مختلف تاثیری در اراده ایشان ندارد.

,

وی با بیان اینکه امروز همه دوست هستیم نه رقیب، گفت: از همه کاندیداها تقدیر و تشکر کرده و به سردار عیسی زاده  نیز بایت انتخاب به عنوان نماینده مردم تبریک می گوییم.

,

رحیمی هم چنین در ادامه به موضوع ویروس کرونا اشاره و تصریح کرد: برخی از اهالی نیز نسبت به انتخاب بیمارستان حضرت فاطمه زهرا(س) میاندوآب در مورد کرونا سوالات و خواسته هایی دارند که از مسئولان درخواست رسیدگی داریم.

,

بیماران کرونایی از سایر شهرها به میاندوآب منتقل نمی شوند

, بیماران کرونایی از سایر شهرها به میاندوآب منتقل نمی شوند,

داریوش عسگری نیز در این جلسه با تقدیر از حضور حماسی مردم در پای صندوق های رای و تبریک به سردار عیسی زاده بابت انتخاب به عنوان نماینده مردم میاندوآب، اظهار کرد: در مورد انتخاب بیمارستان حضرت فاطمه زهرا(س) میاندوآب در رابطه با کرونا بنده شخصا با رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان صحبت کرده و موضوع را پیگیر شدم.

,

این عضو شورای شهر میاندوآب با بیان اینکه برخی شاید از روی دلسوزی مواردی را مطرح کنند، افزود: تجهیز امکانات و تکمیل زیرساخت های بیمارستان های میاندوآب برای درمان بیماری یک ظرفیت برای شهر محسوب می شود که می توان از آن برای اخذ بودجه از دولت برای توسعه و تجهیز بیمارستان میاندوآب استفاده کرد.

,

وی گفت: انتخاب میاندوآب از سوی وزارت بهداشت بوده که سایر شهرها را پشتیبانی خواهد کرد و بر اساس پیگیری های انجام شده و اعلام دکتر حیدری مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان، هرگز بیمار احتمالی بوکان یا مهاباد  و…درمیاندوآب بستری نخواهدشد.

,

 بیماران کرونا از سایر شهرها به میاندوآب منتقل نمی شود

,  بیماران کرونا از سایر شهرها به میاندوآب منتقل نمی شود,

آذریان رئیس شورای شهر میاندوآب در این زمینه با بیان اینکه میاندوآب جنوب استان را پوشش می دهد، گفت: این به منزله انتقال بیماران سایر شهرها به میاندوآب نیست بلکه آماده سازی زیر ساخت ها برای پشتیبانی در مواقع ضروری است.

,

وضعیت آسفالت قدیمی میدان ذوالفقار خیلی بهتر از آسفالت جدید است

, وضعیت آسفالت قدیمی میدان ذوالفقار خیلی بهتر از آسفالت جدید است,

تراب قهرمانی نیز در این جلسه گفت: مردم در این انتخابات حضور پرشوری داشته و باردیگر نشان دادند که بر سر آرمان های نظام و انقلاب پایبند هستند.

,

این عضو شورای شهر میاندوآب اظهار کرد: از زحمات همه کسانی که در برگزاری انتخابات تلاش کردند، اعم از نیروهای اجرایی، نظارتی، امنیتی و… که دست به دست هم داده و برای برگزاری انتخابات به نحو احسن تلاش کردند، تقدیر و تشکر را داریم.

,

وی در ادامه با انتقاد از وضعیت آسفالت در برخی نقاط شهر، افزود: در مورد وضعیت آسفالت سه راهی بوکان چندین تماس داشته ایم که پیشنهاد دارم حداقل آسفالت جدید را بردارند چرا که وضعیت آسفالت قدیمی خیلی بهتر از آسفالت فعلی است.

,

قهرمانی هم چنین خواستار رسیدگی به وضعیت شهری در آستانه عید نوروز شد.

,

در رابطه با بودجه باید خواسته های شورای شهر تامین شود

, در رابطه با بودجه باید خواسته های شورای شهر تامین شود,

جهانگیر قاسم زاده نیز در این جلسه با تقدیر از حضور مردم در پای صندوق های رای، گفت: بنده نیز به نوبه خود از حضور مردم در پای صندوق های رای تقدیر و تشکر و برای منتخب مردم نیز آرزوی توفیق دارم و امیدوارم موضوعاتی که در سالر۹۳ پیگیری کرده بودیم را پیگیر شوند تا در جهت توسعه و عمران و آبادانی شهر قدم برداریم.

,

این عضو شورای شهر میاندوآب در ادامه به موضوع بودجه شهرداری میاندوآب در سال ۹۹ اشاره کرد و افزود: در رابطه با بودجه باید خواسته های شورای شهر تامین شود و در این زمینه نیز جلسه کمیسیون بودجه برگزار می شود.

,

وی اظهار کرد: قانون نیز راهنمایی خوبی مانند میانگین درآمد در سال های اخیر در خصوص نحوه تعیین میزان کلیات بودجه دارد که باید مورد توجه قرار گیرد.

,

کلیات بودجه را تصویب و جزئیات را به صورت دقیق بررسی کنیم

, کلیات بودجه را تصویب و جزئیات را به صورت دقیق بررسی کنیم,

مرتضی نجفی دیگر عضو شورای شهر میاندوآب نیز از حضور مردم در انتخابات تقدیر و تشکر کرده و با آرزوی توفیق برای منتخب مردم در مجلس یازدهم، گفت: در مورد بودجه شهرداری، میانگین درآمد پنج ساله شرط لازم نیست بلکه شرط کافی است  و درواقع یک معیار می تواند باشد.

,

این عضو شورای شهر میاندوآب اظهار کرد: می توانیم کلیات را تصویب کرده و جزئیات را به صورت دقیق بررسی کنیم.

,

در ادامه این جلسه کلیات بودجه شهرداری میاندوآب در سال ۹۹ با مبلغ ۷۵۰ میلیارد ریال با رای اعضای شورای شهر به تصویب رسید.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه