اخبار داغ

سرپرست سازمان مدیریت حمل و نقل شهرداری ساری اعلام کرد

ضدعفونی روزانه ناوگان عمومی حمل‌ونقل در ساری

ضدعفونی روزانه ناوگان عمومی حمل‌ونقل در ساری
سرپرست سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری ساری از آغاز عملیات شستشو و ضدعفونی کردن ناوگان حمل و نقل عمومی این شهرستان خبر داد و گفت: نظافت و ضدعفونی مستمر اتوبوس‌های درون شهری ناوگان حمل و نقل عمومی شهر ساری در دو نوبت صبح و عصر انجام می‌شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سید سعید حسینی در گفت و گو با خبرنگار بلاغ، از آغاز عملیات شستشو و ضدعفونی کردن ناوگان حمل و نقل عمومی این شهرستان خبر داد.

وی افزود: نظافت و ضدعفونی مستمر اتوبوس‌های درون شهری ناوگان حمل و نقل عمومی شهر ساری در دو نوبت صبح و عصر انجام می‌شود.

سرپرست سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری ساری خاطرنشان کرد: در حال حاضر، 60 دستگاه اتوبوس و مینی بوس زیر نظر سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری ساری مشغول به فعالیت می‌باشند که رانندگان تمامی این خودروها با آموزش‌هایی که دریافت کرده‌اند، آگاهی کافی از راه‌های پیشگیری از بیماری کرونا دارند.

حسینی تصریح کرد: سازمان حمل بار و مسافر شهرداری ساری با هدف پیشگیری از شیوع بیماری کرونا در ناوگان حمل و نقل عمومی، اقدام به تهیه مواد ضدعفونی کرده و در اختیار رانندگان اتوبوس‌ها قرار داده تا این افراد در دو نوبت صبح و عصر، پیش از سوار شدن مسافر اقدام به شستشو و ضدعفونی اتوبوس به ویژه دستگیره‌ها کنند.
                             
وی عنوان کرد: با هدف افزایش سطح آگاهی عمومی شهروندان از راه‌های مقابله با بیماری کرونا، بروشورهای آموزشی تهیه و در تمامی اتوبوس‌های درون شهری توزیع شده تا اطلاعات مردم با مطالعه آن، افزایش پیدا کند.

سرپرست سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری مرکز ماندران از شهروندان ساروی خواست تا هنگام استفاده از وسایل نقلیه عمومی، اصول بهداشتی را رعایت کنند.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بلاغ,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه