اخبار داغ

برای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا؛

برپایی نمایشگاه‌های بهاره در تمام شهرهای مازندران لغو شد

برپایی نمایشگاه‌های بهاره در تمام شهرهای مازندران لغو شد
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران از لغو برگزاری نمایشگاه‌های فصلی و بهاره در استان مازندران خبر داد و گفت: برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا، مقرر شد تا برگزاری نمایشگاه بهاره و فصلی در استان مازندران تا اطلاع ثانوی لغو شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حسینقلی قوانلو در گفت‌وگو با خبرنگار بلاغ از لغو برگزاری نمایشگاه‌های فصلی و بهاره در استان مازندران خبر داد.

وی افزود: برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا، طی جلسه‌ای در عصر روز گذشته مقرر شد تا برگزاری نمایشگاه بهاره و فصلی در استان مازندران تا اطلاع ثانوی لغو شود.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران خاطرنشان کرد: بنا است تا به جای برپایی نمایشگاه بهاره که منجر به ازدحام جمعیت و شیوع این ویروس می‌شود از فروش مستقیم و استفاده از ظرفیت فروشگاه‌های بزرگ استفاده شود.

قوانلو متذکر شد: در این راستا و پیش از این نیز، برپایی شلوغ ترین بازار هفتگی مازندران نیز در جویبار طی هفته جاری لغو اعلام شد و برپایی بازارهای هفتگی در شهرها هم به فرمانداری‌ها واگذار شد که البته برپایی آن ملزم به رعایت نکات مدیریتی و بهداشتی است.

گفتنی است سعید ممبینی رئیس اتاق اصناف ایران نیز روز گذشته  طی نامه‌ای به رؤسای اتاق‌های اصناف مراکز استان‌ها با موضوع «لغو برگزاری نمایشگاه‌های فصلی و بهاره» برگزاری این نمایشگاه‌ها را در سراسر کشور لغو اعلام کرد.

باتوجه به شرایط ویژه کشور در مقابله با مقابله کرونا و توصیه‌های مسؤولین بهداشتی کشور مبنی بر عدم تجمع انسانی به منظور پیشگیری از شیوع و گسترش این ویروس، کلیه نمایشگاه‌های فصلی و بهاره تعطیل می‌باشد. مقتضی است مراتب به کلیه اتاق‌ها و اتحادیه‌های ذیربط اطلاع‌رسانی نمایید.

به گزارش بلاغ، بر این اساس، برگزاری نمایشگاه‌های فصلی و بهاره تا اطلاع ثانوی در تمامی شهرهای مازندران لغو می‌باشد.

انتهای پیام/
 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بلاغ ,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه