اخبار داغ

تأمین مواد ضدعفونی و بهداشتی مورد نیاز مردم توسط سپاه قدس گیلان/ ارائه بسته های بهداشتی در درب منازل+ تصاویر

تأمین مواد ضدعفونی و بهداشتی مورد نیاز مردم توسط سپاه قدس گیلان/ ارائه بسته های بهداشتی در درب منازل+ تصاویر
فرمانده یگان امنیتی امام علی(ع) سپاه قدس گیلان، گفت: مردم استان با تماس با شماره تلفن‌های زیر می‌توانند درخواست خود را جهت دریافت بسته‌های بهداشتی ارائه داده و در اسرع وقت درب منزل تحویل بگیرند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از 8دی همزمان با شیوع ویروس کرونا در استان گیلان و لزوم مقابله با این ویروس، سپاه قدس گیلان با همکاری بسیجیان بسیج کارگری و یگان امنیتی امام علی(ع) این استان اقدام به تأمین مواد ضدعفونی و بهداشتی مورد نیاز مردم می‌کند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, 8دی,

سرهنگ مجید دوهندو در حاشیه بازدید از کارخانه تولید مواد بهداشتی نیوساد در جمع خبرنگاران اظهار داشت: مردم نگران تامین مواد بهداشتی و ضدعفونی نباشند.

,

فرمانده یگان امنیتی امام علی(ع) سپاه قدس گیلان با تاکید بر اینکه مواد بهداشتی و ضدعفونی مورد نیاز مردم به همت بسیج کارگری گیلان در قالب شیفت ایثار در حال تولید است گفت: بسیجیان گیلانی بسته‌های بهداشتی را پس از ثبت درخواست به درب منازل هم استانی‌های عزیزان می‌رسانند.

,

دوهندو تصریح کرد: گیلانیان می‌توانند با تماس با شماره‌های 33142824 و 09111375816 درخواست خود را برای دریافت بسته‌های بهداشتی ثبت کنند تا بسیجیان ما این بسته‌ها را درب منزل به آن‌ها تحویل دهند.

,

لازم به ذکر است این بسته‌ها شامل دستمال مرطوب، مایع ضدعفونی کننده و پد الکلی به ارزش 80 هزار تومان است که 30 هزار تومان آن توسط سپاه قدس گیلان پرداخت می‌شود.

,

, ,

, ,

, ,

, ,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه