اخبار داغ

تأکید هنیه و النخاله بر روابط مستحکم حماس و جهاد اسلامی

تأکید هنیه و النخاله بر روابط مستحکم حماس و جهاد اسلامی
اسماعیل هنیه و زیاد النخاله بر عمق روابط میان جنبش‌های حماس و جهاد اسلامی و تلاش برای توسعه و تقویت این روابط تأکید کردند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از پایگاه خبری العهد، اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین(حماس) و زیاد النخاله دبیرکل جنبش جهاد اسلامی شامگاه دوشنبه درباره تجاوزات نظامی رژیم صهیونیستی به نوار غزه و موضوع آتش بس بحث و تبادل نظر کردند. در بیانیه‌ای که جنبش جهاد اسلامی منتشر کرده است، آمده است النخاله تلفنی با هنیه تلفنی گفت‌‌وگو کرده است که طی آن دو طرف آخرین تحولات در فلسطین به ویژه نوار غزه را در پی تجاوز وحشیانه اسرائیل به این منطقه بررسی کردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

این بیانیه آورده است هنیه در این تماس، شهادت سه رزمنده جنبش جهاد اسلامی در خان یونس و دمشق را به النخاله تبریک و تسلیت گفته است.

,

دو طرف بر موضع ثابت خود برای مقابله با تجاوزات رژیم صهیونیستی و نقشه‌ها و طرح‌هایی که هدف از آن حذف مسئله فلسطین است، تأکید کردند.

,

رهبران حماس و جهاد اسلامی همچنین توقف تماس‌ها درباره آتش بس را بررسی و بر ضرورت توقف تمام اشکال تجاوزگری رژیم اشغالگر علیه ملت فلسطین تأکید کردند.

,

هنیه و النخاله همچنین بر عمق روابط میان جنبش‌های حماس و جهاد اسلامی و تلاش برای توسعه و تقویت این روابط تأکید کردند.

,

بر اساس گزارش منابع خبری، گروه‌های مقاومت فلسطین و تل‌آویو با میانجی‌گری سازمان ملل و مصر شامگاه دوشنبه به توافق آتش بس دست یافتند.

,

ارتش رژیم صهیونیستی روز یکشنبه (4 اسفندماه) در جنایتی وحشیانه و ضد انسانی جوان فلسطینی را که در شرق خان یونس به ضرب گلوله زخمی شده بود، با تیغه لودر به شهادت رساند. مقاومت نیز در واکنش به این اقدام غیرانسانی شهرک‌های صهیونیست‌نشین را هدف حملات موشکی خود قرار داد.

,

منابع وابسته به مقاومت فلسطین اعلام کردند که آتش‌بس در غزه به‌صورت دو طرفه و همزمان دوشنبه رأس ساعت 23:30 به‌وقت محلی به‌حالت اجرا درآمده است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه