اخبار داغ

به دلیل جان باختن ۷ نفر؛

نیمی از سینماهای ایتالیا برای کرونا بسته شدند/ همکاری صنعت فیلم

نیمی از سینماهای ایتالیا برای کرونا بسته شدند/ همکاری صنعت فیلم
در حالی که بیش از ۲۳۰ نفر در ایتالیا به ویروس جدید کرونا آلوده شدند و تاکنون ۷ تن جان باخته‌اند، برای پیشگیری از شیوع این ویروس نیمی از سینماهای ایتالیا بسته شدند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از هالیوود ریپورتر، در تلاش برای مهار شیوع ویروس جدید کرونا در ایتالیا از جمله در مناطق شمالی این کشور از جمله پیدمونت، لومباردی، ونتو و فرولی؛ مقامات محلی برگزاری رویدادهای جمعی را تا یکم مارس ممنوع کردند. این شامل تعطیلی مدرسه‌ها، موزه‌ها، کنسرت‌ها و سینماها هم می‌شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

در عین حال نخست وزیر ایتالیا هشدار داد که شیوع بیماری و وحشت متعاقب آن می‌تواند تاثیر بسیار شدیدی بر اقتصاد ایتالیا که در حال حاضر شکننده هم هست، داشته باشد.

,

از آنجا که بالاترین فروش سینماهای ایتالیا در منطقه لاتزیو است، اثرات تعطیلی این صنعت سرگرمی می‌تواند ویران کننده باشد. فروش سینماها ۴۴ درصد نسبت به آخر هفته پیش کاهش داشته و در مقایسه با همین آخر هفته در سال پیش کاهشی ۳۰ درصدی را تجربه کرده است.

,

انجمن ملی سینماداران ایتالیا که دربرگیرنده ۸۵۰ سینما یا ۱۸۳۰ پرده سینماست، ارایه کننده به ترتیب ۴۵ درصد و ۴۸ درصد از محصولات این کشور است که در پاسخ به شیوع بیماری تعطیل شده‌اند.

,

در عین حال چندین برنامه اکران فیلم که از قبل برنامه‌ربزی شده بود به تعویق افتاده که شامل فیلم جورجیو دریتی با عنوان «راه پنهان» که در برلیناله دیده شد، فیلم کمدی «تو فقط یک بار زندگی می کنی» ساخته کارلو وردونی، «پس از عروسی» ساخته بارت فروندلیش و کمدی «من همه چیز را عوض می‌کنم» ساخته گوئید چیسا می‌شود.

,

در همین حال تولیداتی که در داخل ایتالیا داشت انجام می‌شد هم تحت تاثیر قرار گرفته از جمله پارامونت که دارد برنامه سه هفته فیلمبرداری در ونیز برای «ماموریت غیرممکن ۷» را جایگزین می‌کند. قرار بود تام کروز در پس زمینه کارناوال ونیز که هر سال در این شهر انجام می‌شود، جلوی دوربین برود، که لغو شد. رسانه‌های ایتالیایی گزارش کردند که کروز در کاخ فوق لوکس گریتی منتظر بود تا هر چه زودتر از شهر خارج شود.

,

در همین حال فرانچسکو روتلی رییس انجمن سینما و صنایع سمعی بصری و مولتی مدیای ایتالیا نیز از مسئولان خواست تا اقدامات پیشگیرانه را گسترش دهند.

,

وی تاکید کرد که صنعت فیلم با مقامات همکاری می کند تا از گسترش ویروس کرونا جلوگیری شود. وی با تاکید بر اینکه این امر عواقب اقتصادی قابل توجهی بر ایتالیا دارد اما گفت باید همه اقدامات لازم برای خروج از این وضعیت بحرانی هر چه سریعتر انجام شود.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه