اخبار داغ

مدیرتعزیرات حکومتی استان زنجان خبر داد؛

افزایش نظارت بر داروخانه‌های استان زنجان/ با احتکار مواد بهداشتی به شدت برخورد می‌شود

افزایش نظارت بر داروخانه‌های استان زنجان/ با احتکار مواد بهداشتی به شدت برخورد می‌شود
مدیرتعزیرات حکومتی استان زنجان با اشاره به افزایش نظارت بر داروخانه‌ها و فروشگاه‌های عرضه تجهیزات پزشکی استان زنجان گفت: با احتکار کنندگان مواد بهداشتی به شدت برخورد می‌شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مرتضی ممیزی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به اینکه از طرف سازمان بخشنامه نظارتی ارسال شده و براساس آن بخشنامه نظارتها در سطح استان انجام می‌شود اظهار کرد: از روز گذشته بازرسی از همه داروخانه‌ها و فروشگاه‌های عرضه تجهیزات پزشکی استان انجام می‌شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,

وی تصریح کرد: تا این لحظه احتکاری در حوزه مواد بهداشتی و پزشکی در استان زنجان کشف نشده و اگر چنین مواردی وجود داشته باشد برخوردها برابر قانون انجام خواهد شد.

,

مدیرتعزیرات حکومتی استان زنجان با تاکید براینکه توزیع ماسک در سطح استان زنجان می‌شود افزود: بازرسی‌ها نیز به صورت مستمر انجام خواهد شد تا از سوء استفاده‌های احتمالی جلوگیری شود.

,

وی بیان کرد: اگر شهروندان موردی از عرضه تقلبی ماسک در بازار و یا احتکار مواد شوینده و ماسک مشاهده کردند سریعا به تعزیرات حکومتی استان گزارش دهند تا جلوی تخلف گرفته شود.

,

ممیزی با تاکید براینکه امروز چند مورد گزارش داشتیم که بازرسان جهت بررسی اعزام شدند ولی نتیجه گزارش هنوز اعلام نشده است بیان کرد: هر گونه افزایش قیمت مواد بهداشتی در استان زنجان نیز غیرقانونی بوده و هیچ کسی حق افزایش قیمت را ندارند و اگر چنین تخلفی مشاهده شود در اسرع وقت نسبت به تخلف مورد نظر تشکیل پرونده صورت می‌گیرد.

,

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر توزیع ماسک در بین داروخانه‌های استان زنجان انجام می‌شود افزود: شاید داروخانه‌ها کمبود داشته باشند ولی حق ندارند ماسک‌های داده را توزیع نکنند.

,

مدیرتعزیرات حکومتی استان زنجان بیان کرد: اگر داروخانه‌ای از توزیع ماسک جلوگیری کرد مردم گزارش خود را به سامانه 124 اعلام کنند و در صورت دریافت گزارش بلافاصله داروخانه مورد نظر توسط بازرسان بررسی می‌شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه